dette kallenavnet er opptatt
Glad i forumet
Har du valgt og hvorfor?
Har fortsatt ikke ordnet med det. Jeg skal ikke ha spiral.Det har jeg hatt før.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det jeg å, men småblødninger som deg.... Utrolig irriterende!!!Prøver Cerazette nå i første omgang, får se hvordan jeg reagerer på den. Virker ok hittil (2 uker), men litt småblødninger. Er ikke ivrig på verken spiral, sprøyte eller stav..![]()
Har du valgt og hvorfor?
Cerazette hittils, ikke kommet meg til å bestille time for spiral.
Hvorfor vil du ikke ha spiral?
Har blødd i ca to uker hittils. Endelig fått litt pause. Får vi se hvor lang tid det tar før jævelskapen er tilbake igjen![]()
hva er det?Jeg vil prøve den Natural Cycles, men tror det er best å vente til mensen kommer først. Så blir det skikkeligVil ikke ha noe hormongreier.
Det er en app (haha) som du noterer inn mensdager og dagens temp i munnen. Følger med tempmåler. Etter en stund blir appen kjent med din syklus og gir deg grønne dager på de dagene det er lik null sjanse å bli gravid. Du kan jo Google og undersøke. Leste om dden på bloggen til casa kaos.hva er det?![]()
oi, det må jeg sjekke ut! veldig klar for å finne noe uten hormoner, jeg tåler det ikke... og kondom er kjedelig i lengden.. poenget er bare at det må fungere, for vi skal ikke ha flere barn med det førsteDet er en app (haha) som du noterer inn mensdager og dagens temp i munnen. Følger med tempmåler. Etter en stund blir appen kjent med din syklus og gir deg grønne dager på de dagene det er lik null sjanse å bli gravid. Du kan jo Google og undersøke. Leste om dden på bloggen til casa kaos.![]()

Skjønner! Gleder meg til å starte selv, men tror ikke kroppen er helt tilbakestilt før jeg får mensen.oi, det må jeg sjekke ut! veldig klar for å finne noe uten hormoner, jeg tåler det ikke... og kondom er kjedelig i lengden.. poenget er bare at det må fungere, for vi skal ikke ha flere barn med det første![]()