Noe feil med solskjermingen sommeren 2022 også.Kan jo bare føye til at det var noe feil med solskjerminga på barsel på St Olavs i juli 2019 og. Det var steiksol og latterlig varmt, vi var der i nesten to uker
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe feil med solskjermingen sommeren 2022 også.Kan jo bare føye til at det var noe feil med solskjerminga på barsel på St Olavs i juli 2019 og. Det var steiksol og latterlig varmt, vi var der i nesten to uker
Hahaha! Har den noensinne fungert?Noe feil med solskjermingen sommeren 2022 også.
Veldig! Vi har fått ei jente i slutten av desember, jeg er allerede bekymret hva gjør vi hvis hun ikke får barnehageplass. Jeg vil gjerne betale dagmamma men å finne noen man stoler på er ikke så lett. Hun er bare 3uker gammel så vi fortsatt har god tid men det er rett å slett dume regler rundt barnehageopptakDet er i grunnen ganske trist at folk må planlegge babyer ut i fra barnehageplass…
Fødte i juni 2019 og den sommeren forsvant før den hadde begynt.Fødte i juli og syntes egentlig det var helt topp. Slapp å måtte pakke oss inn i en hel masse klær, og særlig for min del da, som svettet mye etter fødsel. Det var heller ikke superhet sommer hos oss som kanskje ville gjort det mer utfordrende. Gyn sa jo til meg da han fikk høre når termin ville bli: Du skal få det hett du Jeg gruet meg litt for sommervikarer og mye utskifting av folk på føden, at det skulle merkes at det var sommer og ferie, men bortsett fra at det var en del pleiere og ikke bare noen få innom, så merket vi ikke noe til det. Vi hadde også et stort familierom for oss selv, men det hadde med å gjøre at jeg hadde korona ...
Det største minuset med å føde på sommeren er at du blir så oppslukt av den lille, at du ikke får med deg at sommeren er der, eller at den drar. Og plutselig er det høst og du føler at du ikke hadde noen sommer Men det kommer vel an på når på sommeren du føder ...