Hvilken klesstørrelse bruker den lille?

Vi hiver alt i tørketrommelen. Far i huset er ikke alltid like flink å sortere, og klærne kan kun krympe en gang :-P

Straks 7 uker å bruker 62/68 har også en del bodyer i 74 etter storebror som passer:happy:

Min lille er 5 uker i morgen og bruker fremdeles str 50, har begynt å gå opp til 56 i noen plagg :-)

Nå er lillegutt straks 8 uker, og har begynt å bruke noen klær i 62 :) har fortsatt klær i 56 som brukes, men de legger jeg snart bort. Syns det ser mer behagelig ut med litt store/løse klær enn klær som sitter akkurat ;) Størrelsen på klærne varierer veldig fra merke til merke, så derfor bruker han både 56 og 62 :)

Nå er lillegutt straks 8 uker, og har begynt å bruke noen klær i 62 :) har fortsatt klær i 56 som brukes, men de legger jeg snart bort. Syns det ser mer behagelig ut med litt store/løse klær enn klær som sitter akkurat ;) Størrelsen på klærne varierer veldig fra merke til merke, så derfor bruker han både 56 og 62 :)

Akkurat det samme her☺️

Litja er 8 uker og bruker både 50 og 56, kan nok om en liten mnd legge vekk noe 50... Men må si jeg savner jo litt den tia 50 var for stort også, går så alt for fort d her...

7 uker og 5 dager. 4,3 kg. Bruker 56 + noe i 62

5 uker på fredag og bruker 56, har noen bukser i 62 som passer i lengden, men er i største laget i livet.

Snart 6 uker og bruker stort sett 56 (noe i 62 passer også)

Hvor mye kan det slite på klærne fof brukes i maks to måneder? Vi tørker alt med unntak av litt spesielle plagg.
Samme her. Og mye er arveklær som har hatt en del runder i tørketrommel allerede :D

9 uker i dag og bruker 68 i bodyer. 56/62 i bena, det er overkroppen som strekker seg mest nå :)

Har kjøpt litt sommerklær i 74 :o

Back
Topp