Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det hadde ikke vi heller, men innså etter ett par dager at det funka ikke med 56 og 50 var forsåvidt også stort. Fikk kjøpt masse fine, såvidt brukte klær og ønska oss klær i 50 I barselgave. Bra var det for 7uker senere sitter vi her da, i størrelse 50 som begynner å passe perfekt!5 dagar, brukar str 56. Det er litt stort så 50 hadde sikkert passa bedre, men eg hadde ikkje kjøpt inn noko i 50 før fødselen og gidd ikkje gjere det no. Brettar berre opp litt på ermene.
Morsomt! Kor stor var babyen ved fødselen? Her går 56 heilt greit til lille chubby, må berre brette opp litt på ermene.Det hadde ikke vi heller, men innså etter ett par dager at det funka ikke med 56 og 50 var forsåvidt også stort. Fikk kjøpt masse fine, såvidt brukte klær og ønska oss klær i 50 I barselgave. Bra var det for 7uker senere sitter vi her da, i størrelse 50 som begynner å passe perfekt!
Var 3670 og 50 lang, men gikk ned endel i starten da jeg fikk infeksjon i livmora og ble skikkelig dårlig og ikke fikk mat eller drikke i meg. Er de siste par ukene han har begynt å legge godt på seg! :-D var 4960 og 57lang på seksukerskontrollen, men tror de har målt feil? :-OMorsomt! Kor stor var babyen ved fødselen? Her går 56 heilt greit til lille chubby, må berre brette opp litt på ermene.
Her er det motsatt, korte bein og lang i kroppen. Så han kan bruke 62 i bodyer og 50 i bukser. ...dersom de er vide nok i livet.Lillegull er 6 uker på tirsdag og han kan fortsatt bruke 50 i bodyer, men ser at vi snart må opp i 62 i bukser. Han har så lange bein problemet er at buksene blir veldig vide i midjen når vi må opp i 62
Her er det motsatt, korte bein og lang i kroppen. Så han kan bruke 62 i bodyer og 50 i bukser. ...dersom de er vide nok i livet.