Hvilken klesstørrelse bruker den lille?

12 dager og nå bytter vi så smått over til 56... Men jeg mistenker litt at jeg har krympa mesteparten av 50 klærne i tørketrommel, for alt i ull er fortsatt passe til henne.. :P

Mini er 5 uker i dag og har gått fra str 44 til 56, lurer på å starte på 62 snart. Det er jo så forskjell på str...
Jeg har nok krympet en del klær i tørketrommelen skal sies...

13 dager bruker 56 i body og 50-56 i bukser. Kan sikkert bruke 50 i body men synes det virker så klamt å ha det så stramt rundt bleia.

5 dagar, brukar str 56. Det er litt stort så 50 hadde sikkert passa bedre, men eg hadde ikkje kjøpt inn noko i 50 før fødselen og gidd ikkje gjere det no. Brettar berre opp litt på ermene.

Frøkna er 4 uker nå og ser at str 50 må nok pakkes vekk om ikke lenge. Litt vemodig syntes mor❤

Tiril er 4 uker og 4 dager idag, bruker 50 - sånn smått begynt å ta i bruk 56 nå også :D

Lillebror er 3 uker på søndag og nå måtte jeg pakke vekk alt i 50, var altfor kort. 56 passer perfekt og noe i 62 sitter også veldig fint på han. Vokser som ugress denne tassen. :P

Mini er 4 uker nå, og det er kun en ullpysjamas fra Joha igjen i 50 som han bruker, ellers er alt i 56 :)

8 uker og 2 dager gammel. Bruker fortsatt strl 56. Men er jo født nesten 4 uker for tidlig så tar litt tid for lille å vokse :)

4 uker og bruker str 62.. :P Ho var stor ved fødsel og da... men er 4700g nå, usikker på lengden... men var 54cm ved fødsel :)

Back
Topp