Hvilken karakter hadde du i norsk hovedmål, skriftlig

Skulle så gjerne svart men har dessverre aldri hatt norsk på skolen.. [&:]

2-3 På ungdomskolen (dysleksi)
VGS så lå jeg mye på 4 å da sa læreren hun ikke kunne se jeg hadde dysleksi en gang [8|]

M

Og det er noe dere går rundt å husker...? [8D]
Hakke pæiling..

ORIGINAL: babyto

Hakke pæiling..

Det er mulig at hukommelsen har pyntet på sannheten[;)]

Hakke pæiling..

Jeg husker faktisk alle standpunktkarakterer jeg har fått i løpet av mine 17 år på skolen.

ORIGINAL: IsThaBeth

Hakke pæiling..

Det er mulig at hukommelsen har pyntet på sannheten[;)]

[:D]

ORIGINAL: Fru Riskorn

Hakke pæiling..

Jeg husker faktisk alle standpunktkarakterer jeg har fått i løpet av mine 17 år på skolen.

Såpass ja[:)]

42% klarte å oppnå karakteren 5 i norsk skriftlig? Mmmm-hm. Hadde det ikke vært påske allerede så ville jeg sagt at verden ikke står til den tid.

5. Men norsk skriftlig.... Jeg tror bedømming gikk mest ut fra tekster, noveller, analyser osv og ikke nødvendigvis rettskriving.. Men, jeg har ikke enorme skrivefeil.. Tror jeg....... Litt mye tegnsetting blir det vel,,,,,,, av og til..

Hadde 5 når jeg bytta fra nynorsk til bokmål hovedmål, jeg er VIKRELIG grusomt dårlig i nynorsk(3)[:D][:D]

ORIGINAL: IsThaBeth

ORIGINAL: MammaOkt

Er spent på om avstemmingen gjenspeiler det inntrykket jeg har her inne[8D]

Tja, hva er konklusjonen?[:-]

Konklusjonen er at det er mange flere som lyver på BV enn jeg trodde...

6 på ungdomsskolen og videregående[:)]

Jeg fikk 6 i standpunkt både på ungdomsskolen og på videregående. Det var favorittfaget mitt, og siden jeg hadde en eldre bror så gjorde jeg leksene hans fra jeg gikk i 3. klasse og var ferdig med grunnskolepensum før jeg begynte på ungdomsskolen. Hadde jeg bare vært like ivrig i de andre fagene også :-P

Back
Topp