Hvilken karakter hadde du i norsk hovedmål, skriftlig

ORIGINAL: Miriel

Jeg hadde 6 på ungdomsskolen, 5 på videregående. 

Samme her [:)]

4, både på ungdomskole og vgs. Hadde forresten 4 i nynorsk også[8D]

4

Er spent på om avstemmingen gjenspeiler det inntrykket jeg har her inne[8D]

6 på ungdomsskolen, 5 på vgs

5 på vgs om jeg ikke husker feil

4 i standpunkt, 5 på eksamen. Min dårligste karakter, tro det eller ei.

Jeg hadde 6 på ungdomsskolen, 5 da jeg gikk ut av videregående sist - nå har vi noen lærere fra en annen verden som er skikkelig sure fordi vi tok opp med ledelsen at vi ikke fikk undervisning - så nå får hele klassen 2 - jeg er heldig om jeg får tre! [:-]

Ellers må jeg si at jeg synes nesten det var overraskende mange gode karakterer her! [:-]

ORIGINAL: MammaOkt

Er spent på om avstemmingen gjenspeiler det inntrykket jeg har her inne[8D]

Tja, hva er konklusjonen?[:-]

5 på både ungdomsskolen og vgs.

6

Godt å se at jeg virkelig trekker ned snittet.

Grunnskolen: 5
(Nynorsk? 5)

Husker ikke vgs, gikk bare 1. året og så ikke så nøye på karakterene.. Var sikkert en 3 eller 4.

S på ungdomsskolen, og jeg lå an til 6 på vgs.
Hadde jeg fullført[:(] Læreren gråt nesten da han sa jeg hadde for høyt fravær for at han kunne gi meg en karakter.
DA var jeg for ødelagt til å bry meg, NÅ er jeg ufattelig lei meg.

Jeg er ikke perfekt i norskfaget, men interesserer meg for det. Og har alltid fått skryt for god skriftlig formidlingsevne og godt ordforråd.

Jeg er enten en veldig streng norsklærer, eller så er jeg en jævla dum en som ikke klarer å lære elevene det de skal. For avstemningen her inne viser at den gjennomsnittlige bv-bruker har så høy karakter i norsk at jeg aldri har sett maken.

Enten er det høyt snitt i å juge her, eller så er det ganske mange her som kan ta seg i nakken og skrive bedre og mer forståelige innlegg.

5 både på ungdomsskolen og på vgs.. (men fikk 4 på eksamen da, gjett om jeg var skuffa[:(])

helt utrolig snitt her.... [8D] skulle man ikke tro ut fra alle klagene på rettskriving... jeg lå ikke i den øvre delen altså[8D]

Back
Topp