Hvilken karakter hadde du i norsk hovedmål, skriftlig

Jeg fikk S da jeg gikk ut av grunnskolen og 6 på videregående. [:)] ELSKET norsk!

Off topic; Jeg fikk toppkarakter i matte, S på eksamen i det OG hadde det som valgfag.. Er jeg en nerd??! [:o]

ORIGINAL: Froskegele

Off topic; Jeg fikk toppkarakter i matte, S på eksamen i det OG hadde det som valgfag.. Er jeg en nerd??! [:o]

Orker ikke å høre på deg, jeg har dyskalkuli-

Jeg hadde bare M i matte, hadde matte som valgfag på vgs, og endte på en 3-er i standpunkt. Er jeg en nerd-Fail! ?[:D]

Jeg var tragisk på skolen, strøk matte og fordypningen i engelsk. Jeg surret bort tre år.
Jeg hadde fritak i nynorsk så jeg hadde alt på bokmål. Klarte å få en toer til slutt. Men fikk en på en del tentamer og slik[:'(]

ORIGINAL: toneany

5, hele vgs og hele ungdomsskolen.

ORIGINAL: ©Smartass

Jeg hadde bare M i matte, hadde matte som valgfag på vgs, og endte på en 3-er i standpunkt. Er jeg en nerd-Fail! ?[:D]

Det over var på ungdomsskolen.. På vgs hadde vi ikke lærer, så der sto jeg med et nødskrik (kun fordi ingen var der for å registrere fraværet mitt) [:-]

Det over var på ungdomsskolen.. På vgs hadde vi ikke lærer, så der sto jeg med et nødskrik (kun fordi ingen var der for å registrere fraværet mitt) [:-]

Jeg var en av de som satt og forklarte en stykk udugelig mattelærer hvordan man skulle regne ut stykkene[8D]
På videregående altså...
Men ga blaffen, møtte ikke opp til noen ting og endte med 4 eller noe... sto såvidt når jeg hadde matte valgfag andre året...

ORIGINAL: Miss Trash a lot

Jeg var en av de som satt og forklarte en stykk udugelig mattelærer hvordan man skulle regne ut stykkene[8D]
På videregående altså...
Men ga blaffen, møtte ikke opp til noen ting og endte med 4 eller noe... sto såvidt når jeg hadde matte valgfag andre året...

Det var det vi og gjorde.. Da sykemeldte han seg i protest, og skolen straffet oss ved å ikke sette inn vikar..

Jeg NEKTER å tro at så stor andel av BV-brukerne hadde 5 i norsk hovedmål på skolen!
Da er det mange som har glemt det de har lært for å si det sånn..
(Eller lærere som slang ut 5`ere i hytt og pine.)

Hadde 5 i både hoved og sidemål. Mitt hovedmål var nynorsk da[8D][:D]

ORIGINAL: AnnaFrost

Jeg NEKTER å tro at så stor andel av BV-brukerne hadde 5 i norsk hovedmål på skolen!

BIRD!

Standpunktkarakter ble 4.
5'ere på prøver av og til.

En av de beste i klassen [:D]  [8D]

Vgs 4

ORIGINAL: IsThaBeth

Overraskende at såpass mange hadde så god karakter i norsk.
Det skulle man ikke trodd...

ORIGINAL: AnnaFrost

Tanken falt meg inn og du...
Jeg svarte ut i fra undomskolen da... Vidregående er en helt annen sak du[8D]

[:-][8|]Russenavnet mitt ble "Deltidsstudenten" grunnet min eminente evne til å holde meg borte fra skolen i lengre perioder - og i alle fall i kjedelige fag[:D]. (Jeg hadde en spesialavtale med skolen etter søknad via departementet! Søknaden ble skrevet av en professor i medisin og en psykologiprofessor.) Men i alle fulle fall,jeg endte opp med 6 i bokmål,6 i nynorsk og 5 i muntlig..[8D][:D]. Men så var snittet mitt ut av videregående på 5,2! Og jeg flyttet rett til Oslo og begynte å studere på universitetet. Jeg er jo så gammel at vi hadde jo linjer,ikke slik som det er nå.

Back
Topp