Chinchilla
Forumet er livet
Jeg fikk S da jeg gikk ut av grunnskolen og 6 på videregående. [:)] ELSKET norsk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: ©Smartass
ORIGINAL: Froskegele
Off topic; Jeg fikk toppkarakter i matte, S på eksamen i det OG hadde det som valgfag.. Er jeg en nerd??! [:o]
Jeg hadde bare M i matte, hadde matte som valgfag på vgs, og endte på en 3-er i standpunkt. Er jeg en nerd-Fail! ?[:D]
Off topic; Jeg fikk toppkarakter i matte, S på eksamen i det OG hadde det som valgfag.. Er jeg en nerd??! [:o]
Jeg hadde bare M i matte, hadde matte som valgfag på vgs, og endte på en 3-er i standpunkt. Er jeg en nerd-Fail! ?[:D]
Det over var på ungdomsskolen.. På vgs hadde vi ikke lærer, så der sto jeg med et nødskrik (kun fordi ingen var der for å registrere fraværet mitt) [:-]
ORIGINAL: Miss Trash a lot
Det over var på ungdomsskolen.. På vgs hadde vi ikke lærer, så der sto jeg med et nødskrik (kun fordi ingen var der for å registrere fraværet mitt) [:-]
Jeg var en av de som satt og forklarte en stykk udugelig mattelærer hvordan man skulle regne ut stykkene[8D]
På videregående altså...
Men ga blaffen, møtte ikke opp til noen ting og endte med 4 eller noe... sto såvidt når jeg hadde matte valgfag andre året...
ORIGINAL: IsThaBethDet skulle man ikke trodd...
Overraskende at såpass mange hadde så god karakter i norsk.
ORIGINAL: AnnaFrost
Jeg NEKTER å tro at så stor andel av BV-brukerne hadde 5 i norsk hovedmål på skolen!
Da er det mange som har glemt det de har lært for å si det sånn..
(Eller lærere som slang ut 5`ere i hytt og pine.)