Hvilken bunad har du?

Den er veldig fin! Nesten like fin som nordlandsbunaden, hehe ;)
Ja syns det. Jeg har i svart , min søster i blå. Mamma har østfoldsbunaden i grønn.

Spent på om frøkna vil ha og i såfall hvem hun velger. Kanskje hun vil ha bergensbunad. Håper ikke det:p haha
 
Ja syns det. Jeg har i svart , min søster i blå. Mamma har østfoldsbunaden i grønn.

Spent på om frøkna vil ha og i såfall hvem hun velger. Kanskje hun vil ha bergensbunad. Håper ikke det:p haha
Søsteren min får den til konfirmasjonen nå :) jeg har, som sagt, grønn Østfold og mamma har østfoldbunaden med rødt liv :)
 
Ja ok:) Jeg syns de løken er nydelig i hvit jeg da.
Det er sikkert konge på 17. mai med små barn og ketchup.. ;) den er fin, men må jo være forferdelig upraktisk. Drømmebunaden min er beltestakken fra telemark!
 
Det er sikkert konge på 17. mai med små barn og ketchup.. ;) den er fin, men må jo være forferdelig upraktisk. Drømmebunaden min er beltestakken fra telemark!
Veldig sant...hehe:p

Hvordan ser den ut da:)?
 
Ja syns det. Jeg har i svart , min søster i blå. Mamma har østfoldsbunaden i grønn.

Spent på om frøkna vil ha og i såfall hvem hun velger. Kanskje hun vil ha bergensbunad. Håper ikke det:p haha
Synes den svarte er veldig veldig fin! Husker ikke hbordan bergensbunaden ser ut
 
Joda for all del greit det:p jeg syns også den er fin, men er barnslig og vil at jeg og snuppa skal matche haha
Det er ikke barnslig! Skjønner deg godt jeg. Dessuten er jo bunad noe vi gjerne legger litt stolthet og sjel i, og da er det jo litt viktig med bunad fra der man har tilknytning til. Jeg hadde jo villet ønske nordlandsbunad til mine også ;)
 
Det er ikke barnslig! Skjønner deg godt jeg. Dessuten er jo bunad noe vi gjerne legger litt stolthet og sjel i, og da er det jo litt viktig med bunad fra der man har tilknytning til. Jeg hadde jo villet ønske nordlandsbunad til mine også ;)
Og en annen ting...syns det er litt mer stas med løken i Bergen enn bergensbunaden...den har jo liksom alle her:p
Ja, jeg syns det. Mamma sier hun vil spandere det...hun gjør nok det om det ikke er løken eller Østfold også da:p
 
Back
Topp