Hvilken bunad har du?

Grønn Nordlandsbunad, men har ikke sjans å få den på akkurat nå... Elsker å gå i bunad, føler meg aldri så fin som når jeg har den på!

Samme her.. Jeg har et håp om å kanskje få den på til 17. mai. Skal i konf i begynnelsen av juni, vil i alle fall ha den da.. Men vi får se ;)
 
Oj, så langt unna! :eek: jeg bor 10 min unna min familie, og syns det nesten er langt! :p
Det er et stykke ja, heldigvis bare 1t med fly da. Kjipt det ikke går fly til Rygge lenger syns jeg , da var det enda enklere.
Prøver se hverandre så ofte vi kan, men det blir aldri det med den avstanden. Skal hjemover denne mnd og det gleder vi oss til<3
 
Det er et stykke ja, heldigvis bare 1t med fly da. Kjipt det ikke går fly til Rygge lenger syns jeg , da var det enda enklere.
Prøver se hverandre så ofte vi kan, men det blir aldri det med den avstanden. Skal hjemover denne mnd og det gleder vi oss til<3

Jeg har fått med meg at det er litt trøbbel på rygge, det måtte jo være perfekt for dere. Hvor bor dere nå?
Åh, Halden om våren hørtes ikke feil ut ;)
 
Jeg har fått med meg at det er litt trøbbel på rygge, det måtte jo være perfekt for dere. Hvor bor dere nå?
Åh, Halden om våren hørtes ikke feil ut ;)
Ja da er det jo ikke lange veien derfra til Halden. Men nå blir det Gardemoen¨-Halden.
Bergen:)
 
Ja da er det jo ikke lange veien derfra til Halden. Men nå blir det Gardemoen¨-Halden.
Bergen:)

Det er jo lett med E6, da :)
Oj, spennende sted! Har veldig lyst til å ta en ferie dit en gang!
 
Blå nordlandsbunad.:) bruker den så ofte jeg kan. Er jo ikke så mange anledninger man få. Hadde den i dåpen til lillebror nå.:)
image.jpg
 
Har ikke men ønsker meg blå nordlandsbunad! Men blir nok aldri... :(
 
Back
Topp