Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Samme herNordmørsbunad, med mørkeblå stakk, rutet forkle og rød vest (ikke den skarp røde) og sølvbåndEr fra nordmøre og bor her så derfor har jeg den
![]()
Skal sjå om eg finn eit bilde seinare. Eg har aldri sett den på andre enn meg og kusina mi faktisk![]()
Nei jeg har aldri sett andre en den vi har i familien heller![]()
Ja det virker som de fleste har den i. Jeg har burgunder med striper, den har jeg ikke sett noen som har. Men min er veldig gammel. De fleste andre som har burgunder har med blomster.Eg har den svarte, men synes det er ein del heime som har..?
Har aldri sett nokon heime som har den matte rust raude, men mange som har rød variant av den "vanlige" blanke svarte. Men så kan den ha blitt meir populær uten at eg har fått det med meg. Kan ikkje hugsa sist eg var heime 17.maiEg har den svarte, men synes det er ein del heime som har..?
TakkÅ se der du, så finden vi har i familien er mer brun
![]()
No har eg lagt ut bilde, var det sånn du meinte at fleire hadde? Trur eg må komma meg heim på 17.mai eit årEg har den svarte, men synes det er ein del heime som har..?