Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hva i f*** snakker du om nå?Jeg er jo fra oslo men den synes jeg virkelig ikke er noen fin. Vil dere si at jeg er falsk om jeg ikke velger den?
Sent from my iPhone using BV Forum
Trykka feil når den siterte det du skrev.Hva i f*** snakker du om nå?
Hvis du er fra Oslo så er det vel den lyseblå oslobunaden med broderte markblomster og lysblå l7nskjorte du skal ha. Jeg vil påstå det er mer falskt å velge en bunad man ikke liker og ikke har tilhørighet til. Det virker jo bare rart om du skal velge blå nordlandsbunad fordi du ikke liker den.
En kan gå tilbake i slekta for å velge bunad helt ned til oldeforeldre kan en egentlig gå til ut fra det jeg har forståttHva i f*** snakker du om nå?
Hvis du er fra Oslo så er det vel den lyseblå oslobunaden med broderte markblomster og lysblå l7nskjorte du skal ha. Jeg vil påstå det er mer falskt å velge en bunad man ikke liker og ikke har tilhørighet til. Det virker jo bare rart om du skal velge blå nordlandsbunad fordi du ikke liker den.
What she saidSunnmørsbunad, fordi eg er derifrå![]()
Falsk? NeiJeg er jo fra oslo men den synes jeg virkelig ikke er noen fin. Vil dere si at jeg er falsk om jeg ikke velger den?
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er enig i dette. Jeg liker tønsberg sin, som er min samboer sin side. Ellers har jeg kristiansand(evje) og eidsvold/råholtFalsk? Nei
Personlig synes jeg man skal ha tilknytning til bunaden sin, men man kan nå ganske langt med besteforeldre, ektefelle, hytte og gamke ferieminner
Sent fra min GT-I9505 via Tapatalk