Hvilken bukse...

Enn så lenge så har jeg faktisk bare kjøpt vanlige bukser i en strl for stor. Molly buksene fra Gina Tricot er utrolig stretchy og selvom de er i en strl for stor så sitter de bra men må ha belte bare [emoji4] dr demin har jeg brukt å mange år og disse brukte jeg helt til uke 33 sist ettersom jeg aldri fant noen gravid bukser jeg trivdes helt med [emoji39]
Men kommer nok til å kjøpe et nytt par gravidbukser når magen kommer mer frem, denne gangen kommer jeg jo til å gå høygravid på høsten og ikke sommeren så kommer ikke unna med kjoler denne gangen [emoji28]
 
Her går det i stilongs og litt romme arbeidsbukser, ser litt rart ut når de blir hengende under magen [emoji23] er ingen butikker som selger gravidklær her i område, er ein 2 timers kjøretur til nermeste by.. Høres ut som eg kan 'glede' meg til å prøve å finne noen hvis 34 ikke er 34 i gravidbukser..
 
Har så vidt begynt og få antydning til mage, men bukser er allerede begynt å bli et problem. Har nettopp funnet fram den ene gravidbuksa (fra h&m) jeg har og den er så deilig! Spørs om jeg ikke snart må ut å kjøpe flere.
 
Foreløbig får jeg på meg buksene mine med et nødskrik, men strammer som pokker.... spesielt etter lunsjtider :p
Må se til å få kjøpt meg noen gravidbukser snart
 
Back
Topp