Hvilken bukse...

Bliss_nr2

Elsker forumet
Høsthjerter 2017
Sommerfuglene
Hvilken bukse bruker dere nå? Begynner å bli såppas oppblåst at de vanlige high waist buksene er ubehagelig å ha på.
Trenger tips!:happy:
 
Måtte kapitulere og bytte til gravidtights etter fredagen, bare spydde og brakk meg av vanlig joggebukse. Fikk påvist tvillinger i går, noe som sikkert er grunnen for dette.. [emoji13]
Haha! Kanskje like greit å kaste de gamle buksene da! Tights er tingen ja...hvordan er gravid tightsene i livet?
 
Går med det jeg føler for, merker ikke stort enda:)
 
Gravidbukser, gravidthights eller vanlige leggings under kjole(ruller litt ned, men funker). Også har jeg en litt løs bukse jeg ikke vet hva jeg skal kalle i linblanding med mykt, tøyelig liv som fortsatt funker. Vanlige olabukser og strømpebukser måtte jeg gi opp for flere uker siden [emoji6]
 
Har et par gravidtights og så har jeg et par bukser som passer ennå. Atter andre bruker jeg med en sånn egenkomponert løsning, en sånn regnbukse (under støvele) strikk, som jeg trer halvveis gjennom knappehullet og fester begge ender i knappen på det nivået som er passe stramt. Det funker fint med en lang topp til :) Har også bestilt meg en belly band på ebay som jeg kan ha over buksene. D
 
Her går det i gravidbukser og tights [emoji4] alt annet er for ubehagelig
 
Ser TIGHTS er en gjenganger! :happy: Da blir det tights shopping én dag...

Noen med erfaring av de andre gravidbuksene til H&M? ;)
 
Ser TIGHTS er en gjenganger! :happy: Da blir det tights shopping én dag...

Noen med erfaring av de andre gravidbuksene til H&M? ;)

Ja kjempegode! Og fine. Hvis det er jeansene du mener? De er veldig stretchy og ser ut som helt vanlige jeans :) har bare en litt lang singlet under genseren sånn at man ikke ser 'gravidmage stoffet' :p
 
Jeg har to gravidebukser fra HM (mener det er slim-Fit modellen), og de er helt supre og superbehagelige!:D Kan definitivt anbefales! Har og gravide- tights fra HM som også er gode og behagelige i livet. Jeg måtte gå ned 2 str på tightsen, da de ellers ble veldig slaskete, men mulig det er forskjellige modeller der og..:rolleyes:
 
Jeg bruker vanlige bukser med hårstrikk som forlenger i livet, ellers har jeg ikke sjangs. Hopper i gravidebukser rett etter uke 12.
 
Her går det mye i kjoler. Har vært litt opp og ned i vekt siste årene, så har litt vanlige bukser i ulike størrelser enn så lenge
 
Hva gjør man hvis man bruker 34 fra før da? :eek: synes skinny-buksene fra HM er store i størrelsen, hvor lavt går størrelsen på tightsen?
 
Jeg har ei lys skinny dongeribukse fra mamalicious som er superdigg å ha på. Ellers går det mye i sløveklær. [emoji4] men den dongeribuksa er helt fantastisk god. myk og litt stretch. di er store i str da [emoji4]
 
19eeff21d85414e988d09cb776a16a04.jpg


Tenker å kjøpe ei til eller evt ei lignende.
 
Back
Topp