Hvilken bukse...

Syntes eg måtte opp i størrelse på h&m-buksene, kjøpte først ei, som ble altfor trang i bruk, så da ble det ei til i en størrelse større. Ble bedre i vask, så nå blir de brukt om hverandre.
 
Er det noen som vet om/hvor man kan få tak i low waist jeans men ut en sånn kengupose foran?
 
Er det noen som vet om/hvor man kan få tak i low waist jeans men ut en sånn kengupose foran?
De finner jeg nesten ingen av nå, elsket de sist! Har heldigvis en liggende! Fant en fra mammalicious, men den var ikke sånn jeg ville ha den selv om den ikke hadde det store tøystykket. Jeg fant noen gå på zalando, tror jeg det var.
 
Jeg kjøpte to mammabukser fra Hm, altfor lave i livet for meg. Så ut som jeg hadde tidenes... ja... så jeg kjøpt mange strømpebukser og tights for gravide (på Hm det og), og å ha de under mammakjoler er perfekt både på jobb og når jeg skal ut på noe [emoji5]
 
Er det noen som vet om/hvor man kan få tak i low waist jeans men ut en sånn kengupose foran?
Har en sånn fra HM (vist jeg har skjønt hva du mener). Litt lav etter min smak egentlig, men funker godt med lang topp over. Bruker denne mye, for den er ikke så lett å avsløre som mammabukse [emoji12]
 
Er det noen som vet om/hvor man kan få tak i low waist jeans men ut en sånn kengupose foran?
Har en sånn fra HM (vist jeg har skjønt hva du mener). Litt lav etter min smak egentlig, men funker godt med lang topp over. Bruker denne mye, for den er ikke så lett å avsløre som mammabukse [emoji12]
 
19eeff21d85414e988d09cb776a16a04.jpg


Tenker å kjøpe ei til eller evt ei lignende.
Oh! Den så skikkelig god ut. Hvor kjøper du den? Og hvordan er den i str?
 
Har en sånn fra HM (vist jeg har skjønt hva du mener). Litt lav etter min smak egentlig, men funker godt med lang topp over. Bruker denne mye, for den er ikke så lett å avsløre som mammabukse [emoji12]
Har ikke sett noen på hm de gangene jeg har vært - lenge siden du kjøpte?
De finner jeg nesten ingen av nå, elsket de sist! Har heldigvis en liggende! Fant en fra mammalicious, men den var ikke sånn jeg ville ha den selv om den ikke hadde det store tøystykket. Jeg fant noen gå på zalando, tror jeg det var.
Hadde en sist jeg kjøpte på salg på Lindex - men gikk hull på.. så mannen kastet når vi drev og sorterte i fjor sommer..
Angrer i ettertid på at jeg ikke kjøpte fler..

Rop ut hvis du kommer over noen bra da ^^
 
Har ikke sett noen på hm de gangene jeg har vært - lenge siden du kjøpte?

Hadde en sist jeg kjøpte på salg på Lindex - men gikk hull på.. så mannen kastet når vi drev og sorterte i fjor sommer..
Angrer i ettertid på at jeg ikke kjøpte fler..

Rop ut hvis du kommer over noen bra da ^^
Kjøpt på nettet...
For et par uker siden
 
Elsker de slim buksene på HM! Kjenner det er så deilig å gå med de tøystykkene langt opp på magen [emoji23] eneste er at jeg nå gruer meg til sommeren pga det da. Må bli så vanvittig varmt!
 
E
Hva gjør man hvis man bruker 34 fra før da? :eek: synes skinny-buksene fra HM er store i størrelsen, hvor lavt går størrelsen på tightsen?
Er samme størrelse som deg, og de buksene funker ikke..
Men Casall har kommet med en del type slim fit yogabukser med deilig liv på jobben som jeg bruker ihvertfall :) ikke akkurat like fint, men for meg gjelder det jo å jobbe i sportstøy :joyful: str.34 med strikk i livet.
 
Jeg kjøpte en svart bukse på h&m som har strikk i livet istedenfor knapp og glidelås. Kostet bare 99 eller 149 og er fantastisk å gå med. Måtte opp i størrelse 42 mot 38-40 til vanlig. Er som om jeg går med joggebukse, og den ser ut som en helt vanlig stram svart bukse
 
Elsker de slim buksene på HM! Kjenner det er så deilig å gå med de tøystykkene langt opp på magen [emoji23] eneste er at jeg nå gruer meg til sommeren pga det da. Må bli så vanvittig varmt!
Det tenker jeg også.. :( blir vanskelig å finne klær man føler seg vel i i sommer! Jeg er veldig sånn jeansshorts og topp-jente, men med tøystykket på magen blir det jo dobbelt opp med tøy.. hater kjoler men ser jo at det må bli lettest og minst varmt hvertfall.. æsj :(
 
Det tenker jeg også.. :( blir vanskelig å finne klær man føler seg vel i i sommer! Jeg er veldig sånn jeansshorts og topp-jente, men med tøystykket på magen blir det jo dobbelt opp med tøy.. hater kjoler men ser jo at det må bli lettest og minst varmt hvertfall.. æsj :(
Jeg er sånn må på tights pga lår om sommeren så hjelper liksom ikke med luftig kjole heller [emoji23][emoji23]
 
Jeg er sånn må på tights pga lår om sommeren så hjelper liksom ikke med luftig kjole heller [emoji23][emoji23]

Korte leggings og bh? :p hahaha. Det blir jo ikke mye synlig hud mellom toppen av tightsen og bhen i hvert fall :p *se det for seg*:laughing025
 
Korte leggings og bh? [emoji14] hahaha. Det blir jo ikke mye synlig hud mellom toppen av tightsen og bhen i hvert fall [emoji14] *se det for seg*:laughing025
[emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji23][emoji85][emoji85] haha! For et syn [emoji23]
 
Fant ei ok/god bukse på cubus "cargo pant", lavt liv og masse stretch, så håper den skal kunne henge greit under magen framover [emoji4] veldig fornøyd på jobb i går og i dag iallefall, selv om eg kanskje skulla hatt belte? Ser for meg at den blir god i varmen, bretter nok litt opp i beina også, får evt se om det er korte varianter etterhvert.

Cubus har også noen superdigge joggebukser med veldig bred strikk som sitter godt i livet uten å stramme for mye, de utvider seg en del i vask, men det passer antakelig godt framover [emoji106] finnes også i knebuksevariant [emoji4]

Reiser til Egypt om tre uker så da er det greit å ha litt å variere med, i tillegg til noe lang/luftig kjole (vanskelig å finne ok sko til, ikke alltid lurt med sandaler i byen/på marked....).
 
Har en Gravid bukse fra hm, veldig glad i den. Ellers er det stoooooore joggebukser når jeg er hjemme. Og det jeg har av løse gensere (som nå begynner å bli for trange). Dårlig utvalg av gravidklær her jeg bor, tror det kun er en bitteliten avdeling på hm som selger. Hvor kjøper dere klær? Noen med erfaring fra ulike nettbutikker?
 
Back
Topp