Hihi, ja har ganske nylig begynt å ta ibruk noe i 62 så 56 klærne får kjørt segDu får no brukt klærne litt lengrebleier er jo billigere jo mindre de er så har jo en fordel
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hihi, ja har ganske nylig begynt å ta ibruk noe i 62 så 56 klærne får kjørt segDu får no brukt klærne litt lengrebleier er jo billigere jo mindre de er så har jo en fordel
![]()
Hehe, ja er ikke store jenta. Lengden er mer normal, men blir ikke noe basketballspiller av henneFølger 15 percentilen på lengde og ligger like under 3 percentilen på vekt. Hun var 57,5 cm ved 3 måneder så er vel rundt 60 cm nå.
![]()
Du får no brukt klærne litt lengrebleier er jo billigere jo mindre de er så har jo en fordel
![]()
Ja hun er detHihi, ja har ganske nylig begynt å ta ibruk noe i 62 så 56 klærne får kjørt segØkonomisk lita frøken
![]()
Ja ! Har irritert meg litt over hvor fort han vokser og hvor kort tid jeg får brukt de plagene jeg liker xDHihi ja, d har du rett i Eliz92. D er jo realt, rødkopp!![]()
Ja ! Har irritert meg litt over hvor fort han vokser og hvor kort tid jeg får brukt de plagene jeg liker xD
Jeg har god erfaring med Libero. Pampers derimot..Så mange som bruker libero, det har jeg aldri kunne bruke til mine to. Begge guttene har blitt våte etter kort tid i disse, og har flere venninner med samme erfaring. De har kunne bruke dem til jenter, men ikke gutter. Noen her med samme erfaring? her brukes pampers str 3.
Samme her!Ja hun er detmin bruker 68/74 og Str 4 i bleier. Klærne såvidt brukt
![]()
Tenker å prøve Coop sine. Rema sine fikk hun utslett av. Da var det rett tilbake til libero.Jeg har god erfaring med Libero. Pampers derimot..
Men jeg liker best Coop sine.![]()
Bruker str fire her og.
Brukte hun rema lenge eller bare en kort periode? Min har hatt skikkelig utslett nå med rema bleier gått over til libero men er nesten borte utslettet. Mye bedre iallefallTenker å prøve Coop sine. Rema sine fikk hun utslett av. Da var det rett tilbake til libero.
Hun fikk utslett etter første dag. Så brukte de vel bare 3-4 dager.Brukte hun rema lenge eller bare en kort periode? Min har hatt skikkelig utslett nå med rema bleier gått over til libero men er nesten borte utslettet. Mye bedre iallefall![]()
Hvor stor er lille?Bruker Libero str 2 fortsatt. Har også brukt rema sine str 2, men liker ikke de like godt. Ellers er ferien straks over nå, så da begynner vi med tøybleier igjen![]()
Han var 5,5 kg sist vi målte, men han er relativt lang og slank.Hvor stor er lille?![]()
Libero tisser hun gjennom fort her. Synes de er litt korte også, så bruker de ikkeSå mange som bruker libero, det har jeg aldri kunne bruke til mine to. Begge guttene har blitt våte etter kort tid i disse, og har flere venninner med samme erfaring. De har kunne bruke dem til jenter, men ikke gutter. Noen her med samme erfaring? her brukes pampers str 3.
Så bra daHun fikk utslett etter første dag. Så brukte de vel bare 3-4 dager.
Utslettet forsvant med litt salve og liberobleier.
Ikke hatt noe utslett etter det.