Hvilken bleiestr?

Du får no brukt klærne litt lengre :p bleier er jo billigere jo mindre de er så har jo en fordel :p
Hihi, ja har ganske nylig begynt å ta ibruk noe i 62 så 56 klærne får kjørt seg ;) Økonomisk lita frøken :)

Hehe, ja er ikke store jenta. Lengden er mer normal, men blir ikke noe basketballspiller av henne ;) Følger 15 percentilen på lengde og ligger like under 3 percentilen på vekt. Hun var 57,5 cm ved 3 måneder så er vel rundt 60 cm nå. :)
Du får no brukt klærne litt lengre :p bleier er jo billigere jo mindre de er så har jo en fordel :P

Hihi ja, d har du rett i Eliz92. D er jo realt, rødkopp! ;)

Hihi, ja har ganske nylig begynt å ta ibruk noe i 62 så 56 klærne får kjørt seg ;) Økonomisk lita frøken :)
Ja hun er det :) min bruker 68/74 og Str 4 i bleier. Klærne såvidt brukt :P

Hihi ja, d har du rett i Eliz92. D er jo realt, rødkopp! ;)
Ja ! Har irritert meg litt over hvor fort han vokser og hvor kort tid jeg får brukt de plagene jeg liker xD

Ja ! Har irritert meg litt over hvor fort han vokser og hvor kort tid jeg får brukt de plagene jeg liker xD

Her bruker vi 68 og har begynt å ta frem plagg i 74. Og bleiestr 4. Er så spent på lengden hennes!

I libero bleier er 4 for små til min men i rema1000 sine veldig store. Jeg har pakket gradvis bort klær i 68 som pysjamaser og bukser som er trange / bodyer. Men jeg har liksom så stor mengde med klær st jeg har masse i 68 alikevell. Fant frem 74 men måtte bare ta de litt bort igjen for ellers er det enda mer ubrukte plagg i 68 :P tester er de små så brukes de den ene gangen, vaskes og gjemmes bort :)

Så mange som bruker libero, det har jeg aldri kunne bruke til mine to. Begge guttene har blitt våte etter kort tid i disse, og har flere venninner med samme erfaring. De har kunne bruke dem til jenter, men ikke gutter. Noen her med samme erfaring? her brukes pampers str 3.
Jeg har god erfaring med Libero. Pampers derimot..

Men jeg liker best Coop sine. :)

Bruker str fire her og.

Tenker å prøve Coop sine. Rema sine fikk hun utslett av. Da var det rett tilbake til libero.
Brukte hun rema lenge eller bare en kort periode? Min har hatt skikkelig utslett nå med rema bleier gått over til libero men er nesten borte utslettet. Mye bedre iallefall :)

Kan dere ta bilde av de bleiene dere bruker som ikke er Pampers eller Libero?

Brukte hun rema lenge eller bare en kort periode? Min har hatt skikkelig utslett nå med rema bleier gått over til libero men er nesten borte utslettet. Mye bedre iallefall :)
Hun fikk utslett etter første dag. Så brukte de vel bare 3-4 dager.
Utslettet forsvant med litt salve og liberobleier.
Ikke hatt noe utslett etter det.

Bruker Libero str 2 fortsatt. Har også brukt rema sine str 2, men liker ikke de like godt. Ellers er ferien straks over nå, så da begynner vi med tøybleier igjen :)

Her går det i coop og libero str 3. Bruker fortsatt str 62. Ser ut til at dei vil passe ein god stund til, men har gjort klart str 68 :)

Så mange som bruker libero, det har jeg aldri kunne bruke til mine to. Begge guttene har blitt våte etter kort tid i disse, og har flere venninner med samme erfaring. De har kunne bruke dem til jenter, men ikke gutter. Noen her med samme erfaring? her brukes pampers str 3.
Libero tisser hun gjennom fort her. Synes de er litt korte også, så bruker de ikke :) pampers fungerer kjempebra :D

Hun fikk utslett etter første dag. Så brukte de vel bare 3-4 dager.
Utslettet forsvant med litt salve og liberobleier.
Ikke hatt noe utslett etter det.
Så bra da :)

Vi har gått opp til pampers 4 nå :D kjøpte feil type først, sånn trusebleie, ikke vanlig bleie... Vanskelig med så mange forskjellige x) kan de ikke bare lage en type? I steden for dry, aktive, easy up, newborn osv. Også er det flere typer i samme vektklasse. Så vanskelig for en nybegynner :P

Back
Topp