Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Testomania
Britax MultiTech og Britax Kid Fix. Veldig fornøyd med begge to.

ORIGINAL: Sicily
Jeg blir like overrasket hver gang over at det folk spør om ang bilstol er om andre er fornøyd? Jeg håper da for all del ikke at noen har vært nødt til å teste bilstolens funksjon. Det som burde spørres om, er stolens sikkerhet! Om folk er fornøyd og ungen "trives så godt i det" er jo fullstendig underordnet! Ikke minst, folk kan være fornøyd med så mangt fordi de ikke vet bedre eller ikke har prøvd noe annet enn det de har.
Jeg blir like overrasket hver gang over at det folk spør om ang bilstol er om andre er fornøyd? Jeg håper da for all del ikke at noen har vært nødt til å teste bilstolens funksjon. Det som burde spørres om, er stolens sikkerhet! Om folk er fornøyd og ungen "trives så godt i det" er jo fullstendig underordnet! Ikke minst, folk kan være fornøyd med så mangt fordi de ikke vet bedre eller ikke har prøvd noe annet enn det de har.
ORIGINAL: jentami*
Jeg gidder ikke kjøpe en bilstol til tre tusen om andre har ærfaring om at stolen ikke er tilstrekkelig!!
Jeg vil høre andres meninger om deres stoler og hva de synes om dem for jeg er veldig i tvil på hvilken stol vi skal kjøpe da vi trenger en til..
Skjønner ikke helt hvorfor du tolker dette i negativ retning..
ORIGINAL: jentami*
har sett at britax sin two way er på tilbud nå[:)]
ORIGINAL: JulieAndora
Vi har Besafe IZI combi x3 (Ikke så veldig fornøyd når den er bakovervendt)
Britax Multi tec (Fornøyd med den både forovervendt og bakovervendt. Litt tungvind hvis man ikke skal ha stolen stående i bilen hele tiden + at den kan virke litt trang over skuldrene)
Maxi-cosi (Ikke helt sikker på hvilke. Ligner litt på besafe sin. Ikke kjøpt ny, så noe eldre. Fornøyd med den forovervendt)
Alle brukt på 2,5 år.
ORIGINAL: Sweetbabyblue
Britax multitech[:D] veldig fornøyd
ORIGINAL: Testomania
Britax MultiTech og Britax Kid Fix. Veldig fornøyd med begge to.