Hvilken bilstol har du??

ORIGINAL: hegemw

akta graco cosmic comfort, er fornøyd

akta graco cosmic comfort

Pris på denne da? hvor er den kjøpt?

Har Britax Hi-Way i min bil - Superfornøyd!
Britax Multi-tech i mannen sin bil - fornøyd når det passer i bilen (prøvd 4 hvor det ikke passer)
Britax Two-Way Elite i besteforeldre sin bil- Super til det bruket!

ORIGINAL: Rada

Britax multitech. Veldig fornøyd.

Har Britax MultiTech i min bil og Besafe Izi Kid X3 i bilen til BF.
Veldig fornøyd med begge![:D]

ORIGINAL: Testomania

Britax MultiTech og Britax Kid Fix. Veldig fornøyd med begge to.

sign

Jeg blir like overrasket hver gang over at det folk spør om ang bilstol er om andre er fornøyd? Jeg håper da for all del ikke at noen har vært nødt til å teste bilstolens funksjon. Det som burde spørres om, er stolens sikkerhet! Om folk er fornøyd og ungen "trives så godt i det" er jo fullstendig underordnet! Ikke minst, folk kan være fornøyd med så mangt fordi de ikke vet bedre eller ikke har prøvd noe annet enn det de har.

ORIGINAL: Sicily

Jeg blir like overrasket hver gang over at det folk spør om ang bilstol er om andre er fornøyd? Jeg håper da for all del ikke at noen har vært nødt til å teste bilstolens funksjon. Det som burde spørres om, er stolens sikkerhet! Om folk er fornøyd og ungen "trives så godt i det" er jo fullstendig underordnet! Ikke minst, folk kan være fornøyd med så mangt fordi de ikke vet bedre eller ikke har prøvd noe annet enn det de har.

Jeg gidder ikke kjøpe en bilstol til tre tusen om andre har ærfaring om at stolen ikke er tilstrekkelig!!
Jeg vil høre andres meninger om deres stoler og hva de synes om dem for jeg er veldig i tvil på hvilken stol vi skal kjøpe da vi trenger en til..
Skjønner ikke helt hvorfor du tolker dette i negativ retning..

Bare for å ha sagt det: Jeg går ikke å kjøper en stol fordi flertallet sier at en stol er god og at de er fornøyd!
Jeg vil se hva de andre her inne bruker, undersøker litt på nett, drar i butikken og forhører meg, vurderer, og kjøper!

Hvorfor kjøpte jeg Besafe izi combi x2? Fordi damen i butikken anbefalte det på det sterkeste! Den var kommet godt ut i test, jenta satt godt i den, den var godt sikret.. you name it! Jeg kjøpre ikke en stol bare for å ha en ekstra!
Det ligger mye mer bak, men synes ikke jeg måtte trenge å utdype allverden bare for å høre hvilket sete de andre her inne bruker! [:D]

Besafe izi combi X3 - fornøyd, men tar enormt stor plass
Britax two way elite - fornøyd

Sønnen min er 14 mnd.

Besafe izi combi X2 og Britax TWE, begge bakovervendt. Godt fornøyd[:)]

Men heldigvis er det så mange gode stoler ute nå, at man kan se på begge deler! Min 1åring satt ikke noe godt i TWE selv om det er er sikkert sete. Hadde det kun vært dét alternativet som var sikkert hadde han selvsagt fortsatt å ha det, men sånn er det jo ikke...

Har akta graco cosmic comfort, bakovervendt. Fornøyd med det setet. Den modellen jeg har, er bakovervendt i baksetet kun opptil 18 kg, så det er kanskje noe du bør ha i tankene om du er på jakt etter bilstol og vil ha barnet bakovervendt så lenge som mulig.

ORIGINAL: jentami*

Jeg gidder ikke kjøpe en bilstol til tre tusen om andre har ærfaring om at stolen ikke er tilstrekkelig!!
Jeg vil høre andres meninger om deres stoler og hva de synes om dem for jeg er veldig i tvil på hvilken stol vi skal kjøpe da vi trenger en til..
Skjønner ikke helt hvorfor du tolker dette i negativ retning..

Er d ikke interessert i hvilke stoler som er sikrest? Var det jeg mente. For bare ved å spørre om folk er fornøyd, så får du jo ymse svar. Hva gjør at folk er fornøyde? Du vet jo ikke hva de har vektlagt med mindre de kommenterer det selv. Syns også det er betenkelig at pris nevnes i sammenheng med skringsutstyr som skal redde liv.

Vi har Besafe IZI combi x3 (Ikke så veldig fornøyd når den er bakovervendt)

Britax Multi tec (Fornøyd med den både forovervendt og bakovervendt. Litt tungvind hvis man ikke skal ha stolen stående i bilen hele tiden + at den kan virke litt trang over skuldrene)

Maxi-cosi (Ikke helt sikker på hvilke. Ligner litt på besafe sin. Ikke kjøpt ny, så noe eldre. Fornøyd med den forovervendt)

Alle brukt på 2,5 år.

ORIGINAL: JulieAndora

Vi har Besafe IZI combi x3 (Ikke så veldig fornøyd når den er bakovervendt)

Britax Multi tec (Fornøyd med den både forovervendt og bakovervendt. Litt tungvind hvis man ikke skal ha stolen stående i bilen hele tiden + at den kan virke litt trang over skuldrene)

Maxi-cosi (Ikke helt sikker på hvilke. Ligner litt på besafe sin. Ikke kjøpt ny, så noe eldre. Fornøyd med den forovervendt)

Alle brukt på 2,5 år.

Kombistoler bør aldri brukes forover selv om de kan det. Da har de dårligere siikkerhet enn vanlige foroverendte stoler og du kunne like gjerne latt vær å bruke stol. Hvorfor har du ungen forover, forresten?

Britax multitech[:D] veldig fornøyd

ORIGINAL: Sweetbabyblue

Britax multitech[:D] veldig fornøyd

ORIGINAL: Testomania

Britax MultiTech og Britax Kid Fix. Veldig fornøyd med begge to.

Har hatt besafe easycombi i bruk 2,5år. Ikke like fornøyd med d.

Back
Topp