Christine1986
Betatt av forumet
Skoda octavia ☺
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan ikke skjønne hvordan folk sier de har god plass i en avensis. Vi har bakovervendt besafe 0-18 og det er trangt i fremsetet. Spesielt for mannen som er 1.85. Men de har barneseter på toyota man får prøve å sette inni, det gjorde vi men angra etter kjøpet alikevell! Den er en god stasjonsvogn asså, i forhold til de andre vi prøvekjørte, men med lite hundebur og vogn er det trangt! Mondeo var den st.vogna med aller best plass, men jeg synes kjørekomforten var skikkelig dårlig i 2014 modellen, vet det er kommet en ny modell i 2015.Dere som har avensis! Er det plass til 3 seter baki? Vi må ha eit babysete, eit bakovervendt og eit 15-36kg.
Trangt i fremsetet trur eg det blir i mange biler. Eg og mannen er ikkje spesielt høge, så viktigaste for oss blir å få 3 seter i bredden. Og forsvarlig.Kan ikke skjønne hvordan folk sier de har god plass i en avensis. Vi har bakovervendt besafe 0-18 og det er trangt i fremsetet. Spesielt for mannen som er 1.85. Men de har barneseter på toyota man får prøve å sette inni, det gjorde vi men angra etter kjøpet alikevell! Den er en god stasjonsvogn asså, i forhold til de andre vi prøvekjørte, men med lite hundebur og vogn er det trangt! Mondeo var den st.vogna med aller best plass, men jeg synes kjørekomforten var skikkelig dårlig i 2014 modellen, vet det er kommet en ny modell i 2015.
Har akkurat kjøpt meg en Mazda2, hvor det i følge en bekjent skal være plass både til to barneseter (isofix) og vogn i bagasjerommet. Får nok ikke plass til noe særlig bagasje annet enn vogna, men vi har heldigvis en Mazda6 stasjonsvogn i tillegg, den har plass i haugevis.
Vil ikke anbefale Toyota Rav4, som jeg hadde før. Knallgod bil, men bagasjerommet var knapt større enn hva jeg har i min lille nye. Dvs. skal du kjøpe helt ny bil så er vel de nyeste modellene noe større.