Hvilken barnevogn

Er enig i at multi-x bagen ikke var like godt isolert. Men vi la et lammeskinn i bunn. I tillegg til god vinterpose hadde poden det godt og varmt hele vinteren, selv her til fjells hvor vi bor. Jeg har ikke tatt i bruk sittefunksjonen på multi-x bagdelen enda, men regner med at det ikke er så lenge til. Vet du om det er noem fysiske forutsetninger som skal til hos poden for at vi kan ta i bruk den?

Tror TFK kom med oppgradert modell i 2017, der man bl.a kan velge om man vil ha svingbart/låse jul foran. Regner med at det var andre små justeringer også. Forøvrig er vi veldig fornøyde med TFK-vognen vår. Minuset er at det er trangt å komme til kurven under vogna. Har hørt at det blir bedre med sportsdelen på, så lenge ikke ryggen er slått ned.

Å velge vogn kan være vanskelig. Min erfaring er at man ikke finner en vogn som har 100% av alt det man ønsker seg. Man må velge den som er nærmest ;)

De skal kunne sitte litt selv for å kunne sitte i sportsdelen, men sålenge man har ryggen helt nede så har det gått helt fint her!☺️
Enig i at det er trangt å komme inn under bagen!

Jeg ser poenget ditt. Jeg tenker også at det er mye mer interessant å se omgivelsene sine enn kun foreldrene. Barn er gjerne kjempe nysgjerrige når de er små :)
Hadde aldri latt en baby sitte vendt vekk fra meg i vognen. Her snues de først når de er blitt eldre . Med tanke på inntrykk og overstimulering. Men folk gjør jo forskjellig. :)

Her blir det emmaljunga Edge duo om vi er så heldige å få en til. Kommer aldri en vogn med tre hjul inn i mitt hus, heller ikke en vogn der barnet må sitte fremover når det er ferdig å bruke bag.
Stor og romslig bag er det beste. Da kan den brukes lenge, og det er god plass til vognpose :happy:

Hadde aldri latt en baby sitte vendt vekk fra meg i vognen. Her snues de først når de er blitt eldre . Med tanke på inntrykk og overstimulering. Men folk gjør jo forskjellig. :)

Ikke en baby nei, men jeg tenker at de er en god del større når de kommer i sportsdelen :)

Ikke en baby nei, men jeg tenker at de er en god del større når de kommer i sportsdelen :)
Det spørs helt på hvor stor baby er og bagen. Vet om flere som har måtte byttet over når de er 3-4 mnd. Jeg snur ikke mine før de er hvert fall over 1 år. Egentlig ikke før de kommer over i trille :)

Det spørs helt på hvor stor baby er og bagen. Vet om flere som har måtte byttet over når de er 3-4 mnd. Jeg snur ikke mine før de er hvert fall over 1 år. Egentlig ikke før de kommer over i trille :)
Nei, jeg tenkte også rundt 1år altså. Ikke under :bag:

Det er bra :) men som sagt , mange bager er ikke store nok til å bruke så lenge :( så viktig å tenke på når en kjøper vogn :happy:

Den bagen vi har er kjempe stor. Vi har bag, mangler kun sportsdelen :)

Den bagen vi har er kjempe stor. Vi har bag, mangler kun sportsdelen :)
Her er alt solgt. Så vi må kjøpe ny :hilarious: skal se litt på ting når vi er på ferie i sommer. Gøy med babyutstyr fra utlandet . Med første var vi å kjøpte litt forskjellig i Danmark ca 2 mnd før termin(3 uker før jeg fødte:hilarious:). Vil gjerne reise å kjøpe noe denne gang også om vi lykkes :smug: men vogn blir nok kjøpt i Norge

Her er alt solgt. Så vi må kjøpe ny :hilarious: skal se litt på ting når vi er på ferie i sommer. Gøy med babyutstyr fra utlandet . Med første var vi å kjøpte litt forskjellig i Danmark ca 2 mnd før termin(3 uker før jeg fødte:hilarious:). Vil gjerne reise å kjøpe noe denne gang også om vi lykkes :smug: men vogn blir nok kjøpt i Norge

Vi reiser til london i juni. Jeg vet om et par ting jeg kommer til å kjøpe med derfra :P

Back
Topp