Er enig i at multi-x bagen ikke var like godt isolert. Men vi la et lammeskinn i bunn. I tillegg til god vinterpose hadde poden det godt og varmt hele vinteren, selv her til fjells hvor vi bor. Jeg har ikke tatt i bruk sittefunksjonen på multi-x bagdelen enda, men regner med at det ikke er så lenge til. Vet du om det er noem fysiske forutsetninger som skal til hos poden for at vi kan ta i bruk den?
Tror TFK kom med oppgradert modell i 2017, der man bl.a kan velge om man vil ha svingbart/låse jul foran. Regner med at det var andre små justeringer også. Forøvrig er vi veldig fornøyde med TFK-vognen vår. Minuset er at det er trangt å komme til kurven under vogna. Har hørt at det blir bedre med sportsdelen på, så lenge ikke ryggen er slått ned.
Å velge vogn kan være vanskelig. Min erfaring er at man ikke finner en vogn som har 100% av alt det man ønsker seg. Man må velge den som er nærmest![]()
De skal kunne sitte litt selv for å kunne sitte i sportsdelen, men sålenge man har ryggen helt nede så har det gått helt fint her!
Enig i at det er trangt å komme inn under bagen!

skal se litt på ting når vi er på ferie i sommer. Gøy med babyutstyr fra utlandet . Med første var vi å kjøpte litt forskjellig i Danmark ca 2 mnd før termin(3 uker før jeg fødte
men vogn blir nok kjøpt i Norge