Anbefales ikke.
Hva er dine erfaringer med TFK?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Anbefales ikke.
Vi kjøpte ny hjemme og brukt til bhg![]()
Den vogna skal bare bli brukt til å sove i, så syntes det var unødvendig å bruke flere tusen på en vogn som bare skulle stå derDet er det jeg hører mange sierDen får vel litt hard kjærlighet i barnehagen
![]()
Den vogna skal bare bli brukt til å sove i, så syntes det var unødvendig å bruke flere tusen på en vogn som bare skulle stå der![]()
Trege glidelåser, tungvint å legge ned til liggestilling, liker ikke liggestillingenHva er dine erfaringer med TFK?
Trege glidelåser, tungvint å legge ned til liggestilling, liker ikke liggestillingen
Ville tenkt litt på at det er mulig at baby vil se deg når dere er ferdig med bagen og at hen ikke vil sitte bort fra deg.Liggestillingen vet jeg ikke noe om enda, men synes det var veldig enkel å håndtere. Legge ned setet også
Jobba i en barnebutikk tidligere hvor vi brukte mange av vognene som test vogner og jeg likte absoutt TFK sin best![]()
Ville tenkt litt på at det er mulig at baby vil se deg når dere er ferdig med bagen og at hen ikke vil sitte bort fra deg.
Men for veldig mange så er det mamma som er interessant å se på, og finner trygghet i det. Mange vokser ut av baggen tidlig og for å da føle seg trygg i vogn så et blikkontakt med mamma/pappa ofte nødvendig for å føle seg trygg. Og det er lettere å bli overstimulert og å få for mange inntrykk når man sitter vendt i fra den som triller. Og barnet har da ingen mulighet til å skjerme seg selv.Jeg ser poenget ditt. Jeg tenker også at det er mye mer interessant å se omgivelsene sine enn kun foreldrene. Barn er gjerne kjempe nysgjerrige når de er små![]()
Men for veldig mange så er det mamma som er interessant å se på, og finner trygghet i det. Mange vokser ut av baggen tidlig og for å da føle seg trygg i vogn så et blikkontakt med mamma/pappa ofte nødvendig for å føle seg trygg. Og det er lettere å bli overstimulert og å få for mange inntrykk når man sitter vendt i fra den som triller. Og barnet har da ingen mulighet til å skjerme seg selv.
https://www.klikk.no/foreldre/baby/derfor-bor-barna-trilles-baklengs-2440855
http://lykkeligbarndom.no/2012/10/0...-barnet-ditt-ikke-med-ryggen-til-barnet-ditt/
Vi har TFK, er superfornøyd!! Kjøpte pakke med quickfix-bagen og sportsdel, men har nå kjøpt multi-X bagen i tillegg! Den kan brukes både som bag og sittedel som kan brukes begge veier! Mini vil ikke lenger ligge i vogna når han ikke sover, og vi syntes det var for tidlig for han å sitte fremover! Multi-X bagen er ikke like bra isolert, så jeg er glad jeg hadde quickfix i vinter!
Var heller ikke fornøyd med TFK, men det har ikke noe med TFK å gjøre, det handler vel om at jeg ikke liker trehjulinger. Liker best firehjul med svingbare foran. Men det jeg likte med TFK var håndbremsenSyntes sittedelen var litt vel romslig.
Det tviler jeg ikke påSittedelen er faktisk markedets største. Jeg får nesten plass oppi der![]()
For den er svær den sittedelen altså!!Det tviler jeg ikke påFor den er svær den sittedelen altså!!
Er ikke noe for de aller minste. Blir så vingleteJeg vetJeg liker det veldig godt med den
![]()
Vi har TFK, er superfornøyd!! Kjøpte pakke med quickfix-bagen og sportsdel, men har nå kjøpt multi-X bagen i tillegg! Den kan brukes både som bag og sittedel som kan brukes begge veier! Mini vil ikke lenger ligge i vogna når han ikke sover, og vi syntes det var for tidlig for han å sitte fremover! Multi-X bagen er ikke like bra isolert, så jeg er glad jeg hadde quickfix i vinter!