Hvilken barnevogn drømmer dere om?
Jeg drømmer om TFK

Jeg drømmer om TFK

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

2
Akkurat samme tenker jeg! Kan hende mannen blir hjemme under vogn shoppingStokke trailz er drømmen herHvis mannen gjør seg vanskelig den dagen vi «liksom» skal ut å se på barnevogner kommer jeg til å klikke haha. Har ikke sagt til han at vi skal ha den vogna

Ny, fordi det blir kun ett barn her, så vil gjerne unne meg det, og vogna har grei nok annenhåndsverdi![]()
Det er jo en del som sier at man trenger 2 vogner. En i barnehagen og en hjemme. Er kanskje da man kjøper en ny som man har hjemme og en brukt man kan ha i barnehagen?
Det vurderer man selv, vi får en simo-vogn til barnehagen fordi noen jeg kjenner har hatt den stående til vi får barn.
Også er det mange som faktisk er ferdig med vogn til de begynner i bhg slik at det ikke er vits med to
Vi kjøpte ny hjemme og brukt til bhgDet er jo en del som sier at man trenger 2 vogner. En i barnehagen og en hjemme. Er kanskje da man kjøper en ny som man har hjemme og en brukt man kan ha i barnehagen?
Anbefales ikke.Hvilken barnevogn drømmer dere om?
Jeg drømmer om TFK![]()
![]()