Hvilken barnevogn

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Hvilken barnevogn drømmer dere om?

Jeg drømmer om TFK :D :Heartred:Heartred

Jeg skal ha Emmaljunga Edge. Men fargen min gikk ut i 2012 :(

Også ei lett vogn når bag tida er over til små turer

Emmaljunga NXT90 eller Bugaboo Fox. Ender alltid tilbake til Bugabooen da. Nå har de fått den i en skikkelig lekker blåfarge:happy:

Emmaljunga nxt90F Outdoor timber :love7

Jeg har Bugaboo Buffalo og er veldig fornøyd med den :) brukte tid på å finne ut av hvilken vogn jeg skulle ha og angrer ikke :happy:

Vi har emmaljunga deluxe med classic understell fra før (hadde ikke valgt den idag, for smaken har endra seg), og kjøpte babyjogger city elite da han ble litt større. Kommer til å kjøpe bag til den om lillebrøster noen gang kommer :)

Emmaljunga Edge duo :joyful:
Hatt øynene mine på den siden vi begynte å prøve.
Vil ikke ha klassisk understell, svingbare, men låsbare hjul :)

Stokke trailz er drømmen her❤️ Hvis mannen gjør seg vanskelig den dagen vi «liksom» skal ut å se på barnevogner kommer jeg til å klikke haha. Har ikke sagt til han at vi skal ha den vogna

Stokke trailz er drømmen her❤️ Hvis mannen gjør seg vanskelig den dagen vi «liksom» skal ut å se på barnevogner kommer jeg til å klikke haha. Har ikke sagt til han at vi skal ha den vogna
Akkurat samme tenker jeg! Kan hende mannen blir hjemme under vogn shopping :hilarious:

Tenker dere å kjøpe ny eller brukt? Jeg har allerede TFK sin quickfix bag(helt ny i original boks), men lurer på om jeg skal kjøpe sportsdelen brukt.

Ny, fordi det blir kun ett barn her, så vil gjerne unne meg det, og vogna har grei nok annenhåndsverdi :)

Det er jo en del som sier at man trenger 2 vogner. En i barnehagen og en hjemme. Er kanskje da man kjøper en ny som man har hjemme og en brukt man kan ha i barnehagen?

Det er jo en del som sier at man trenger 2 vogner. En i barnehagen og en hjemme. Er kanskje da man kjøper en ny som man har hjemme og en brukt man kan ha i barnehagen?

Det vurderer man selv, vi får en simo-vogn til barnehagen fordi noen jeg kjenner har hatt den stående til vi får barn.
Også er det mange som faktisk er ferdig med vogn til de begynner i bhg slik at det ikke er vits med to

Det vurderer man selv, vi får en simo-vogn til barnehagen fordi noen jeg kjenner har hatt den stående til vi får barn.
Også er det mange som faktisk er ferdig med vogn til de begynner i bhg slik at det ikke er vits med to

Good to know :D

Back
Topp