Hvilken barnevogn skal dere ha?

Har Emmaljunga Mondial men den er så tung og klumpete, brukt den til to barn da, så nå har vi kjøpt baby joggster city elite (foreløpig veldig fornøyd,bruker den til yngste jenta).

Jeg har tenkt til å se på Buggaboo Buffalo. Men jeg skal ta meg en tur på Barnas Hus og bestemme meg når jeg får sett mer nøye på flere alternativer. :-)

vi har en Maxi cosi mura. Men siden jeg nå får to små på under to år samtidig en stund har jeg klinka til med Graco Stadium Duo.blir utrolig spennende og jeg gleder meg til den kommer så jeg får se <3

Jeg har simo kombi etter førstemann, men vil ha ei litt lettere "byvogn" i tillegg (hvis jeg finner ei som stiller til mine kriterier) :)

Har en emmaljunga city cross fra 2010. Superfornøyd med den, men er ganske slitt siden eg har brukt den til de to yngste. Har lyst å prøve tfk joggster twist eller Mountain buggy urban jungle, men ingen erfaring med de.

Last edited:
Emmaljunga edge duo :)

Har ein mountain buggy urban jungle fra forrige gang og komme til å bruke den denne gangen og. Veldig fornøyd med den, veldig god å køyre. Baggen er litt liten, så den varer ikkje så lenge, men sportsdelen er grei å ligge i etterkvart. Har ein simo i tillegg som er grei sovevogn, men veldig tung å trille.

Sent from my iPad using BV Forum

Tror jeg kommer til å gå for Stokke crusi/trailz! Praktisk og stilren! Vingler igrunn litt mellom den og Emmaljunga mondial de luxe også.. vanskelig vanskelig :P

Tror d blir Emmaljunga mondial. :-) men tror jeg kommer til å bestille med det understellet der det er to svingbare hjul framme, litt greiere inne på kafeer og kjøpesentre og sånn. :-)

Har hørt at den emmaljunga mondial de luxe er så innmari tung?

Hmm, det er godt mulig! De andre mondial er jo ikke akkurat lette heller :P tror uansett at det er lurt å gå i butikk å "teste ut" vogn før kjøpet ;) kan ikke vente med å kjøpe inn alt en trenger, og ikke trenger, hehe

hadde emmaljunga egde dou til snuppa, men nå har vi bugaboo. så blir vel den.
måtte selge emmaljunga vogna pga overgang til ny bil :P

Blir vel den sorte og grå Emmaljunga, en duovogn... men veit ikke hva den heter mer, som vi kjøpte brukt til guttungen som er 07 modell. Brukt til tilsammen 4 barn... men funker som fjell og er go å trille. Kunne nok fint hatt lyst på ny vogn også... men spørs om lommeboka sier stopp på den fronten!

Hvordan syns du den vognen er? Jeg har veldig lyst på den vognen :)

Veldig fornøyd med den, er god å trille, god plass i bagdelen og med sportsunderstell kommer man seg rundt de fleste plasser. Eneste er at den er litt stor i bagasjerommet på bilen når man skal ut å reise, men tar man av hjul og legger bagen oppå, så tar den mindre plass. Anbefaler den vogna! :)

Vi har Bugaboo Buffalo etter mellomste, :Heartred den!!
Hadde Mountain Buggy til eldste, den er kjempegod å trille, men syntes ikke sportsdelen var optimal, for hun ble sittende bakoverlendt.
Buffaloen har så utrolig mange praktiske muligheter, at da har vi ikke sånne problemer.

Nå trenger jeg søskenvogn (tror jeg..), så da bytter jeg ut Buffaloen i Bugaboo Donkey, som er lik, bare med mulighet for to barn :-)

Har superlyst på den nye Stokke, er det trailz eller cruzi den heter? Må høre litt mer, men den leder suverent.

Back
Topp