Hvilken barnevogn skal dere ha?

Bkno6545372

Betatt av forumet
Synes det er så vanskelig i den jungelen som er av vogner.. Synes tfk joggster twist ser fin ut.. Noen som har prøvd den? Negativt/positivt?

Vi kommer til å ha 2 vogner, har litt vogndilla ja. ;) En Mountain buggy urban jungle med bag og mest sannsynlig Stokke Trailz eller Bugaboo buffalo. Svigerforeldrene mine ønsker å kjøpe vogn til oss, men vi velger selv hvilken vi vil ha.<3

Har en stående fra min datter var baby. Men husker ikke hva den heter. Er jul og bremser i orden på den bruker jeg den :) elkers har jeg vurdert tfk jogster twist

Skal bruke den vi brukte til vår sønn i 2011, slik som på profilbildet. Emmaljunga duo edge. Kunne tenkt meg å prøve ut en TFK, men så var det dette med pengene da:-)

Har en emmaljunga Edge duo fra 2012 som kommer til å bli brukt nå også! Er brun, så blir ikke fargekrasj uansett hvilket kjønn som kommer denne gangen heller! :)

Vi skal ha stokke trailz.. Virker ikke som det er så mange som går for denne, men jeg kunne ikke vært mer fornøyd!! :D

Uten å ha prøvd noen: vil ha Emmaljunga mondial deluxe eller Stokke Trailz. Hører med glede andres erfaringer!

Jeg har babyjoggeren etter førstemann. Og ei emmaøjunga city cross som vi kjøpte på supertilbud, men som aldri har blitt brukt (lillemor sitter nesten ikke i vogn lengre). Jeg trenger bare å kjøpe bager til de vognene, så er det i boks.

Har en emmaljunga Edge duo fra 2012 som kommer til å bli brukt nå også! Er brun, så blir ikke fargekrasj uansett hvilket kjønn som kommer denne gangen heller! :)
Hvordan syns du den vognen er? Jeg har veldig lyst på den vognen :)

Back
Topp