Absolutt, men kjøper man nxt er det jo ulik kalesje til sittedel og liggedel, og ulik kalesj til de to forskjellige liggedelene man kan velge mellom
Det kan nok stemme, jeg er ikke kjent med nxt vognene.
Jeg har tatt utgangspunkt i mondial modellen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Absolutt, men kjøper man nxt er det jo ulik kalesje til sittedel og liggedel, og ulik kalesj til de to forskjellige liggedelene man kan velge mellom
Det kan nok stemme, jeg er ikke kjent med nxt vognene.
Jeg har tatt utgangspunkt i mondial modellen
Uansett, så lenge man får en kalesje så går set jo bra
Bare husk å kjøpe ekstra solskjerming. Har vogna selv. Og strålende fornøyd med alt unntatt mulighet for å skjerme for sola..Skal ha emmaljunga mondial, den absolutte favoritten! Har prøvd mye forskjellig og har alltid endt med at jeg er misfornøyd med de andre vognene. Liker at bagdelen er stor, vognen er solid, barnet sover godt og lenge selv i sportsdelen, og de store hjulene er perfekt på vinterføre! Ikkeminst er vognen klassisk og estetisk fin å se på
vi har emmaljunga nxt90 f etter lillesøster (kjøpt i fjor). den er så deilig!! lett og smidig. kjøpte en seperat solskjermer
Bare husk å kjøpe ekstra solskjerming. Har vogna selv. Og strålende fornøyd med alt unntatt mulighet for å skjerme for sola..
Jeg ogsåDet er jo innebygd solskjerm i vognen, jeg brukte den mye og var veldig fornøyd
Synes det alltid kom sol inn fra siden med den jeg Har ekstra skjerm som funket jeg da!Det er jo innebygd solskjerm i vognen, jeg brukte den mye og var veldig fornøyd
Synes det alltid kom sol inn fra siden med den jeg Har ekstra skjerm som funket jeg da!
Hadde en rute til butikken jeg gikk hver dag og den sola var et mareritt hver gang! Hadde endelig fått mini til å sove, og så kom jeg på strekka med sol måtte trille baklengs enkelte gangerVar aldri plaget med sol fra siden, men bor i Finnmark da, så er ikke ofte solen glimter til Neida, faktisk var det super sommer her det året jeg fikk min første.
Men har litt lyst på sånn parasoll, ser jo super harry ut, men likevel litt kult
Hadde en rute til butikken jeg gikk hver dag og den sola var et mareritt hver gang! Hadde endelig fått mini til å sove, og så kom jeg på strekka med sol måtte trille baklengs enkelte ganger
Samme her, kanskje derfor det bare er vi som er fornøydVar aldri plaget med sol fra siden, men bor i Finnmark da, så er ikke ofte solen glimter til Neida, faktisk var det super sommer her det året jeg fikk min første.
Men har litt lyst på sånn parasoll, ser jo super harry ut, men likevel litt kult
Vi kjøpte 3+6 sist.Når tenker dere kjøpe barnevognen? Vet det er ganske lang leveringstid på noen av merkene, så man må jo være tidlig ute, men vet liksom ikke helt når
Vi kjøpte 3+6 sist.
Vi fikk den på supersalg kun den helga, så vi slo til.Okei, takk for svar Tror nok vi venter til første ul vertfall, men så tenker jeg vi bare tar det når det passer
Vi fikk den på supersalg kun den helga, så vi slo til.