Tigerbaby
Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Himmelbarn
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
Er kanskje et unntak med nxtHm, det er vel ikke vanlig I emmaljunga sin manual står det at det bare kommer med en kalesj
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er kanskje et unntak med nxtHm, det er vel ikke vanlig I emmaljunga sin manual står det at det bare kommer med en kalesj
Er kanskje et unntak med nxt
Det er isåfall kjemperart. Jeg må dobbeltsjekke en dag, men jeg er helt sikker på at vi har toOgså på nxt sin brukermanual står det at det bare kommer med en kalesje
Også på nxt sin brukermanual står det at det bare kommer med en kalesje
Jeg dobbeltsjekket, vi har to. En til liggedelen og en til sittedelen. Den til sittedelen er helt annerledes enn den til liggedelenDet er isåfall kjemperart. Jeg må dobbeltsjekke en dag, men jeg er helt sikker på at vi har to
Hvis det er lov med linker til nyttige barnevogn tester o.l ønsker jeg meg det. Samt bilder av små lett sammenleggbare
Jeg dobbeltsjekket, vi har to. En til liggedelen og en til sittedelen. Den til sittedelen er helt annerledes enn den til liggedelen
Har en Stokke Trailz fra mini som er 2,5 år gammel, så kommer til å bruke den. Utrolig fornøyd med den! God og trille, lett å slå sammen osv.. Veldig stødig og god på grus
Vi vurderte også den, men så kom emmaljunga med nxt-serien og så var mannen solgtDenne vurdere vi.
Denne vurdere vi.
Vi har vogn stående klar emmaljunga nxt90f med supreme bag, stelleveske og mygg+regntrekk. Har ikke fått brukt den enda men er absolutt fornøyd med valget!
Mannen liker den også kjempegodt
Også på nxt sin brukermanual står det at det bare kommer med en kalesje
Så det er rart, og må være en feil i manualen tror jeg... men kanskje det ikke gjelder der hvor man kjøper liggedel og sittedel samlet (?)
Er nok ikke feil i manualen når det står det samme til alle typene(er forskjellig manualer alt ettersom hvilken vogn du kjøper).
Hos min nermeste forhandler får man hele vognen komplett, med understell, bagdel, sittedel og kalesj. Så det er nok noe i det du sier, at man bare får en kalesj når man kjøper komplett pakke.
Jeg for min del ser ikke problemet med å bestille en ekstra kalesj når man bestiller vogn Det koster rett under en tusenlapp, om jeg ikke husker feil. Venninnen min kjøpe brukt vogn, å hun byttet ut kalesjen med en ny.