Hvilken bæresele har dere og hvorfor akkurat den?

Har babybjørn one til tulla mi :) jeg er veldig fornøyd med den, hun er nå 6 uker til lørdag og vi har brukt den masse :) for ho kan ikke ligge alene og har kolikk, så holder vi på å skal flytte så da trenger jeg begge hendene mine :)
Ooh moro å lese at du er fornøyd med den :) tenkte å prøve om frøkna mi vil sitte i bæreselen snart. Hun skriker og er urolig fra 14-22, så greit å ikke slite ut armene.
Sitter hun godt i bæreselen?
 
Ooh moro å lese at du er fornøyd med den :) tenkte å prøve om frøkna mi vil sitte i bæreselen snart. Hun skriker og er urolig fra 14-22, så greit å ikke slite ut armene.
Sitter hun godt i bæreselen?
Jeg syns hun sitter veldig godt i den og hun sovner veldig fort når hun sitter i den så vil tror hun syns det er godt å sitte i den :) og den er veldig god å ha på ryggen, jeg merker nesten ikke at jeg har den på meg :)
 
Jeg syns hun sitter veldig godt i den og hun sovner veldig fort når hun sitter i den så vil tror hun syns det er godt å sitte i den :) og den er veldig god å ha på ryggen, jeg merker nesten ikke at jeg har den på meg :)
Hoho da må jeg prøve ut min snart :D må bare være rett tidspungt for det :p Den bæreselen må hun like, for vippestolen hater hun :p

Nææ har du hatt henne på ryggen også allerede :D takk for tips, det må jeg prøve ;)
 
Hoho da må jeg prøve ut min snart :D må bare være rett tidspungt for det :p Den bæreselen må hun like, for vippestolen hater hun :p

Nææ har du hatt henne på ryggen også allerede :D takk for tips, det må jeg prøve ;)
Har ikke hatt hun på ryggen men hadde babybjørn orginal før til storebror og den fikk jeg vondt i ryggen av men babybjørn one merker jeg ikke at jeg har på meg så kan gå nesten i evigheter uten å merke det i ryggen :-D
Bruker bæreselen når jeg skal levere storebror i barnehagen og hun sove hele veien :)
Hvilken vippestol har du? :)
 
Har ikke hatt hun på ryggen men hadde babybjørn orginal før til storebror og den fikk jeg vondt i ryggen av men babybjørn one merker jeg ikke at jeg har på meg så kan gå nesten i evigheter uten å merke det i ryggen :-D
Bruker bæreselen når jeg skal levere storebror i barnehagen og hun sove hele veien :)
Hvilken vippestol har du? :)
Aah smart ;)

Vi har en enkel vippestol fra barnas hus :) også noe vi fikk i gave. Men bilstolen liker henne :p så vi tar den inn og setter henne der. Da slutter hun å skrike (for en stund)
 
Jeg har 2 vippestoler og den ene hater hun men den andre som er babybjørn vippestol elsker hun :)
Kan virkelig anbefale babybjørn vippestolen :)
 
Sniker fra juni. Anbefaler caboo close veldig! Kjempelett å ta på og føles trygt og stabilt når du får teken på det. Har et sino elastisk sjal også, men foretrekker definitivt caboo close. Har brukt det siden sykehuset som nyfødt, og nå er hun 10 uker. Er bare å svippe ungen inni, veldig greit, ikke noe knyting og surr.. Og hun elsker det! Kan visstnok brukes til 12,5kg tror jeg, men jeg går nok over til Ergobaby 360 etterhvert når hun begynner å kjennes litt tyngre.
Denne har jeg også, og er veldig fornøyd :)
Har sett litt på Tula eller Beco, til når elastisk ikke funker lenger.
 
Har Caboo, mei tai med sjalstropper og ergo. Bruker de ikke hver dag, men kjekt med bæretøy. Mei taien ligger under vogna.
 
Fikk tak i en ergobaby original til 600 kr på finn.no med nyfødt innlegg :)
Veeeldig god å ha bære med:)

Jeg har akkurat det samme, men ikke brukt det ennå. Har prøvd å få han i nyfødtinnlegget, men han er så kranglete at jeg har gitt opp.. har ingen bruksanvisninger siden jeg har kjøpt brukt, sett litt på filmer på youtube, men ikke funnet film av akkurat det jeg trenger.. hvordan har du beina til babyen? Og bruker du den lille puten? Min er 6 uker.
 
Jeg har akkurat det samme, men ikke brukt det ennå. Har prøvd å få han i nyfødtinnlegget, men han er så kranglete at jeg har gitt opp.. har ingen bruksanvisninger siden jeg har kjøpt brukt, sett litt på filmer på youtube, men ikke funnet film av akkurat det jeg trenger.. hvordan har du beina til babyen? Og bruker du den lille puten? Min er 6 uker.

Jeg legger føttene hennes mot hverandre slik at knærne kommer oppover på siden. Buddah stilling tipset hun vi kjøpte den av om;)

Jeg legger henne i puten og strammer etter at jeg har satt på magebeltet, også løfter jeg hele puta oppi.
Men jenta mi er veldig rolig da, så mulig det kan være litt vanskeligere om gutten din beveger mye på seg?
 
Har kjøpt stoff på jysk (5 meter langt), som fint kan brukes til å knyte som et sjal. Sjalene er jo ikke noe annet enn et langt stoffstykke:p hehe
 
Jeg legger føttene hennes mot hverandre slik at knærne kommer oppover på siden. Buddah stilling tipset hun vi kjøpte den av om;)

Jeg legger henne i puten og strammer etter at jeg har satt på magebeltet, også løfter jeg hele puta oppi.
Men jenta mi er veldig rolig da, så mulig det kan være litt vanskeligere om gutten din beveger mye på seg?

Takk for svar. Skal teste det ut i dag :)
 
Har kjøpt stoff på jysk (5 meter langt), som fint kan brukes til å knyte som et sjal. Sjalene er jo ikke noe annet enn et langt stoffstykke:p hehe

Har du prøvd det ut?

Selv har jeg endt opp med moby wrap. Snuppa og mor elsket det! :D
 
Kjøpte et bæresjal som heter Tricot-Slen Cool og der har William bodd i dag ;) så koselig, og så behagelig for meg når han har de dagene der han bare skal bæres. Kan jeg få gjort litt annet samtidig!
 
Har du prøvd det ut?

Selv har jeg endt opp med moby wrap. Snuppa og mor elsket det! :D
Ja, hun sovnet etter 2 minutter:p hehe
Blir vel samme knyting som moby, men ikke elastisk da:)
1441260712997.jpg
 
Back
Topp