Hvilke vitaminer tar dere?

Jeg tar den pillen der det står gravid. Innholder alt en gravid kvinne trenger, unntatt omega tre.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Jeg tar et vitaminpulver og mineralpulver som løses opp i vann.. inneholder det meste av hva man trenger!
 
Kun folat.. spiser egentlig verken variert eller mye... Drikker eplejuice.
Får ikke ned annet, så da får det heller være.
 
Jeg tar folat og D-vit..Har ikke klart å få ned tran i det siste.. =(
 
Jeg tar folat, og that`s it! :)
 
Jeg prøver å ta folat, men har måttet gi opp tran piller når jeg har vært dårlig.. Virker som jeg begynner å bli bedre nå. Når jeg blir enda bedre prøver jeg igjen!
 
Æ tar derre gravidpakken fra Lifeline å spis sunt i tillegg :)
 
Jeg tar omega 3, multivitamin å folat.. :) men tror det er greit, siden matlysten er dårlig, og får ikke i meg så mye næringsrik mat..
 
Folat er vikig i de første 12 ukene ( og før graviditeten) Ellers viss man har et variert sunt kosthold så får du i deg det du trenger. Omega 3 bør du ta dersom du ikke spiser mye fisk.
Jeg spiser en del fisk, men tar litt Omega 3 tilskudd av og til.
Spiser masse frukt for tiden. Er hekta på epler " one Apple a day keeps the doctor away" Noe i det
 
Jeg har tatt folat siden vi begynte og prøve, også står nå den derre Omega-3-burken der.. Jeg hater tranoppgulpet, så er særdeles dårlig til å ta det :p
 
Jeg tar alltid (også når jeg ikke er gravid) 1,5 gram c-vitamin, fettsyrer i flytende form og multivitamin. Nå tar jeg i tillegg også folat.
 
Folat :p
 
Folat og kalsiumtab+D-vitamin. Magen min takler ikke melkeprodukter :(
 
B12-sprøyter, jern, trankapsler, kalsium citrat, multivitaminer, C og D-vitamin og gravidvitaminer med folat :)
 
Last edited:
Skulle ønske at alle de gravid tablettene kom som stikkpiller :p
var 2 uker alt kom opp inkludert dem men nå får jeg med folaten iallfall :)
 
Jeg hadde høy hb ved forrige kontroll så tipper jeg slipper å ta jern ihverfall =)
 
Back
Topp