Hvilke vitaminer tar dere?

- Amy -

Gift med forumet
Jeg har pleid å ta disse gule eskene det står Gravid på. Men jeg klarer ikke det lenger pga luktesans og brekninger. Jeg er redd jeg ikke får i meg nok vitaminer hvis jeg ikke tar de :(

Hva tar dere nå om dagen? Jeg skal fint klare å svelge ned en Folat pr dag, hvis det holder..
 
Jeg tar folat. Prøver ellers å spise sunt så jeg får i meg vitaminer gjennom maten også.
 
Shit.. kom på at jeg har glemt folat i dag :(
 
Jeg spiser hovedsaklig kun folat, og når formen er grei nok prøver jeg å få ned litt omega 3 også.
 
Jeg tar folat og flytende multivitamin fra helsekosten (Mivitotal pluss)
 
Tar kun folat :) prøver å spise sunt og variert, så da tror jeg det ikke er nødvendig med ekstra vitaminer :)
 
Tar de i eska fra apoteket. Sliter du så hadde jeg fokusert på folatet ;-) og spise sunt viss du greier selv om du er dårlig ;-)

Sent from my LT25i using BV Forum mobile app
 
Folat. Og tran kapsler de dagene jeg klarer..
 
Kjøpte bare vitaminer som innholder folat. Tar 2 om kvelden før jeg legger mg. Kjøpte i Sverige.
 
Folat og omega 3 kapsler. Prøver å spise sunt og variert så jeg får i meg det meste.. ikke like enkelt bestsndig! :p
Er litt svimmel til tider når jeg reiser meg. Så lurer på om jeg burde hatt noe jerntilskudd også :/
 
Folat, multivitaminer og trankapsler. Har sjekket at det blir så og si likt som "gravid"-multivitaminene. Når jeg ikke er superkvalm spiser jeg sunt og variert. :)

*Taster på app på mobilen*
 
Jeg klarer ikke å få i meg noe... så jeg får dessverre ikke tatt folat :(

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp