Hvilke uteblomster liker dere best?

Ja den er også fin :)

Tror du det blir rart å ha disse litt mindre blomstene på kanten og noen litt større i midten?

Kan liksom ikke begynne å flytte på dem igjen....

Evt ha en litt stor i midten og de litt mindre på kantene...

Jeg synes i hvert fall det går fint å blande litt høy og lav :)
 
Haha, ja er ikke det typisk da? Her har vi aldri ferie i juli, så får med meg alt som skjer i Hagen da :p hihi

Hehe, utrolig typisk! Heldigvis har vi arvet en sånn hage der det kommer opp noe hele sesongen. Så alltid noe som blomstrer :) Blir trist å flytte fra det.
 
Hehe, utrolig typisk! Heldigvis har vi arvet en sånn hage der det kommer opp noe hele sesongen. Så alltid noe som blomstrer :) Blir trist å flytte fra det.

Å så herlig!
Det er det jeg prøver å planlegge i min, men det er fryktelig Vannskelig synes jeg :)
Kan jo hende den nye Hagen også har noe spennende :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Elsker roser!
Har også pioner og div stauder i hagen.fikk nettopp en ny staude, blå valmuesøster, den var fin.
Av løker har jeg stortsett tulipaner og allium..er ikke så glad i påskeliljer men har noen pinseliljer.
Av sommerblomster er pelargonia en stor favoritt! Dronning ingrid er fin..og engelsk pelargonia. Sår hvert år frø av erteblomster...det minner om mormor:) planter også gjerne margaritter, betunia og annet i krukker.
 
Hm... Pioner husker jeg navnet på i farta! Ellers må jeg vel på plantasjen for å ta bilder siden jeg ikke vet hva jeg skal søke på i søkefeltet på google :p


Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi, ja det kan bli tungvindt :p
Pioner er fine, det har vi i det ene hjørnet her, hvite :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3
 
Hihi, ja det kan bli tungvindt :p
Pioner er fine, det har vi i det ene hjørnet her, hvite :)

Storebror april 09 <3
Lillesøster juni 12 <3

Jeg angrer så på at jeg ikke hadde pioner som brudebukett! Må nok ut og kjøpe meg til å ha inne i morgen! Ble frista nå :p


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp