Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tja, en influensa kan du vel dra ut i 2 uker eller noe i den duren Hvor mange uker er du på vei?Er så kvalm at jeg ikke kommer meg opp av sofaen som regel, langt mindre ut av huset og i selskap. Så jeg trenger gode forslag til unnskyldninger for hvorfor jeg må avlyse/utsette sosiale aktiviteter i ukesvis. Har ikke lyst til å fortelle det til venner eller familie før jeg er mindre dårlig, orker ikke masse folk som spør og maser og kommer med tips (eller vil komme innom for å muntre meg opp). Vet at de mener det vel, men jeg orker rett og slett ikke annet enn å ligge hjemme på sofaen og være kvalm.
Hva kan jeg si til folk som ikke får meg til å høres ut som verdens kjipeste? Eller som om jeg har sluttet å være vennen deres?
Hvorfor kan du ikke spise ørret? Blir du dårlig av det?Det jeg er mest redd for er middagsselskap hos foreldrene mine. Vi pleier å gå der ca. hver måned, og er redd det blir servert noe der jeg opplagt ikke kan spise, f.eks. ørret. Mannen har foreslått å si at jeg nettopp har spist (litt rart når man vet at en skal i middag), eller å fake at jeg er dårlig... Håper jeg slipper å dra den så langt
Ellers er jeg ofte sjåfør (bor ikke akkurat sentralt), så er lett å si at jeg ikke kan drikke pga det Håper bare vi ikke skal ha teambuilding eller noe sånt snart...
Ja, har tenkt på influensa, men det er jo virkelig ikke influensasesong. Og vet ikke om jeg klarer å fake en influensastemme heller, om de skulle ringe. Mannen foreslo at jeg skulle «miste mobilen», men om jeg ikke kunne snappe og sende SMS til vennene mine her jeg ligger på sofaen tror jeg seriøst jeg hadde blitt GAL. Så enn så lenge har jeg bare funnet ulike ad hoc unnskyldninger as we go. Er 9 uker, så det blir nok minimum et par uker til vertikalt dessverreTja, en influensa kan du vel dra ut i 2 uker eller noe i den duren Hvor mange uker er du på vei?
Det jeg er mest redd for er middagsselskap hos foreldrene mine. Vi pleier å gå der ca. hver måned, og er redd det blir servert noe der jeg opplagt ikke kan spise, f.eks. ørret. Mannen har foreslått å si at jeg nettopp har spist (litt rart når man vet at en skal i middag), eller å fake at jeg er dårlig... Håper jeg slipper å dra den så langt
Ellers er jeg ofte sjåfør (bor ikke akkurat sentralt), så er lett å si at jeg ikke kan drikke pga det Håper bare vi ikke skal ha teambuilding eller noe sånt snart...
Kan man spise det som gravid, da? Er det ikke noe kvikksølv-greier å ta hensyn til? Blir litt opplagt hvis jeg spør om det er oppdrett eller vill Eller får man bare tak i oppdrettsørret på butikken kanskje?Hvorfor kan du ikke spise ørret? Blir du dårlig av det?
En i familien min er ute med influensa nå, så det går an utenfor sesongJa, har tenkt på influensa, men det er jo virkelig ikke influensasesong. Og vet ikke om jeg klarer å fake en influensastemme heller, om de skulle ringe. Mannen foreslo at jeg skulle «miste mobilen», men om jeg ikke kunne snappe og sende SMS til vennene mine her jeg ligger på sofaen tror jeg seriøst jeg hadde blitt GAL. Så enn så lenge har jeg bare funnet ulike ad hoc unnskyldninger as we go. Er 9 uker, så det blir nok minimum et par uker til vertikalt dessverre
Kan det fungere å si at du har influensa eller en eller annen sykdom som gjør at du blir slått ut? Eventuelt si at det er så mye å gjøre på jobb at du bare rekker å jobbe og være med familien, sånn hadde jeg det i våres og det var ikke noen som reagerte på detEr så kvalm at jeg ikke kommer meg opp av sofaen som regel, langt mindre ut av huset og i selskap. Så jeg trenger gode forslag til unnskyldninger for hvorfor jeg må avlyse/utsette sosiale aktiviteter i ukesvis. Har ikke lyst til å fortelle det til venner eller familie før jeg er mindre dårlig, orker ikke masse folk som spør og maser og kommer med tips (eller vil komme innom for å muntre meg opp). Vet at de mener det vel, men jeg orker rett og slett ikke annet enn å ligge hjemme på sofaen og være kvalm.
Hva kan jeg si til folk som ikke får meg til å høres ut som verdens kjipeste? Eller som om jeg har sluttet å være vennen deres?
På butikken har de kun oppdrett og sånn som er testet av Mattilsynet. Ikke lov til å selge fisk med høye kvikksølvnivåer. Så det gjelder bare selvfisket fisk. Så med mindre faren din er hobbyfisker er det ikke noe problemKan man spise det som gravid, da? Er det ikke noe kvikksølv-greier å ta hensyn til? Blir litt opplagt hvis jeg spør om det er oppdrett eller vill Eller får man bare tak i oppdrettsørret på butikken kanskje?
Ja, har tenkt på influensa, men det er jo virkelig ikke influensasesong. Og vet ikke om jeg klarer å fake en influensastemme heller, om de skulle ringe. Mannen foreslo at jeg skulle «miste mobilen», men om jeg ikke kunne snappe og sende SMS til vennene mine her jeg ligger på sofaen tror jeg seriøst jeg hadde blitt GAL. Så enn så lenge har jeg bare funnet ulike ad hoc unnskyldninger as we go. Er 9 uker, så det blir nok minimum et par uker til vertikalt dessverre
Sjekket matportalen nå, les nederste setning; Rådene gjelder kun for fisk som er fisket i ferskvann. Oppdrettsfisk og sjøørret kan trygt spises, dette gjelder også sjøørret som har vandret inn for å gyte i ferskvann.På butikken har de kun oppdrett og sånn som er testet av Mattilsynet. Ikke lov til å selge fisk med høye kvikksølvnivåer. Så det gjelder bare selvfisket fisk. Så med mindre faren din er hobbyfisker er det ikke noe problem