Hvilke unnskyldninger bruker du?

Sist runde hadde jeg mistet to ganger på rad før det gikk og syns den kontrabeskjeden var så tung at vi holdt det hemmelig til over 12 uker. Dvs jeg løy mye!! Jeg avlyste en del i siste liten ifm «sykdom»/skyldte på jobben/jobbreiser hvis det var noe litt frem i tid, sendte snap fra legekontoret (når jeg var der ifm sykemld pga syk kvalme) å sa at nå hadde jeg fått bihulebetennelse å da var jeg good for en uke i alle fall +++ følte meg til tider råtten, men forklarte alt når nyheten ble delt og det ble selvsagt forstått! Et par uker til med løgn bare, hold ut ;)
Det er veldig sant, og det har jeg faktisk ikke tenkt på. Om noen uker kan jeg jo mest sannsynlig bare si til alle nøyaktig hvorfor jeg har vært så fraværende og avvisende, og da kommer de selvsagt til å forstå. Blir så sneversynt her man ligger, tenker liksom at det aldri kommer til å ta slutt. Men om jeg noen uker sier at «jeg er gravid og har vært sykt kvalm, det var derfor jeg ikke kunne sånn og sånn» så blir de jo bare glade sikkert. Tusen takk! Får ta noen spanske løgner videre

Det er veldig sant, og det har jeg faktisk ikke tenkt på. Om noen uker kan jeg jo mest sannsynlig bare si til alle nøyaktig hvorfor jeg har vært så fraværende og avvisende, og da kommer de selvsagt til å forstå. Blir så sneversynt her man ligger, tenker liksom at det aldri kommer til å ta slutt. Men om jeg noen uker sier at «jeg er gravid og har vært sykt kvalm, det var derfor jeg ikke kunne sånn og sånn» så blir de jo bare glade sikkert. Tusen takk! Får ta noen spanske løgner videre
Ja, det er sant det. Midt oppi alle bekymringer og kvalme og «elendighet» ser en ikke helt en ende på det, enig i den! Det er klart de blir kjempeglad når du forteller det til de ja :D

Back
Topp