laban igjen.... Gift med forumet Februarhjertene2017 20 Jun 2016 #41 Jeg har kjøpt den gravidpakka i dag og idoform
T Tonemor87 Glad i forumet 20 Jun 2016 #42 Braga skrev: Ja, det tar jeg, men annet tilskudd? Klikk for å utvide … Tror det er de som er de viktige, eventuelt D-vitamin men ellers så tror jeg det er mange forskjellige oppfatninger på hva som er bra
Braga skrev: Ja, det tar jeg, men annet tilskudd? Klikk for å utvide … Tror det er de som er de viktige, eventuelt D-vitamin men ellers så tror jeg det er mange forskjellige oppfatninger på hva som er bra
Braga Glad i forumet 21 Jun 2016 #43 Tonemor87 skrev: Tror det er de som er de viktige, eventuelt D-vitamin men ellers så tror jeg det er mange forskjellige oppfatninger på hva som er bra Klikk for å utvide … De sa bare folat på legekontoret hvertfall. Ser ikke poenget med tilskudd av annet når det ikke er påvist mangler.
Tonemor87 skrev: Tror det er de som er de viktige, eventuelt D-vitamin men ellers så tror jeg det er mange forskjellige oppfatninger på hva som er bra Klikk for å utvide … De sa bare folat på legekontoret hvertfall. Ser ikke poenget med tilskudd av annet når det ikke er påvist mangler.
Mamma_C Forelsket i forumet Februarhjertene2017 21 Jun 2016 #44 Fikk anbefalt Folat og Omega-3 av legen da han sa det var det eneste som beviselig har effekt hos gravide
Fikk anbefalt Folat og Omega-3 av legen da han sa det var det eneste som beviselig har effekt hos gravide