Hvilke tilskudd tar dere nå?

Folat og B6

Tatt andre før men Pga mye oppkast holder meg til de 2 nå
 
Tar gravid-tilskudd bestående av folat, multivitamin og omega 3.
 
Folat og vitamin d
 
Folsyre. Men tenker at jeg må kjøpe meg trantabletter. Bare ikke kommet så langt enda
 
Jeg tar gravid tilskudd. Inneholder folat omega-3-fettsyrer osv.
Det står at den kan tas hele svangerskapet. Det jeg ikke skjønner er at folsyre kun skal tas i begynnelsen av svangerskapet. Er det da greit å ta den ut svangerskapet?
Sist jeg var gravid fantes det en egen for første trimester og egen for 2 og 3 trimester.
 
Jeg kjøpte den gule vitamin pakke for gravide. Den inneholdt multivit + folat, noe blåbær ekstrakt og omega 3. Men ble kjempe dårlig i magen av den.. Usiker på om det var den blåbær greia eller multivit.. Så nå tar jeg bare folat og omega 3
 
Jeg tar bare folat. :) men har en historie med vitaminmangel (b12 og jern) så tipper jeg må fylle på med jern og b12 ganske snart. Har tatt blodprøver i dag, så får vel vite det snart. Ellers tar jeg ikke noe uten at legen anbefaler det, men prøver selvfølgelig å spise sunt og variert.
 
Jeg tar gravid tilskudd. Inneholder folat omega-3-fettsyrer osv.
Det står at den kan tas hele svangerskapet. Det jeg ikke skjønner er at folsyre kun skal tas i begynnelsen av svangerskapet. Er det da greit å ta den ut svangerskapet?
Sist jeg var gravid fantes det en egen for første trimester og egen for 2 og 3 trimester.

De nye anbefalingene er folat skal brukes hele svangerskapet :)
 
Gravidetilskuddet fra apoteket :) når den er tom går jeg over på folat og omega 3 :)
 
Ser ut som de aller første får i seg litt av det samme; folat og omega 3. :)
Spurte på apoteket her om dagen, og siden jeg allerede tok dette trengte jeg ikke mer. Spiser sunt, er sinn og i aktivitet hver dag. Får det jeg trenger gjennom mat ellers. :)
 
Back
Topp