Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har god erfaring med rfsu test tidlig, den har slått seg vrang 1 gang med meg, men da gjorde jeg testen feil.
Ellers A1 testen. Cb er full av skygge streker, så de holdt jeg med unna. Av bestill tester så er make sure fra komplettapotek, og babyplan testene pålitelig. De har aldri gitt meg skygge eller falsk strek.

Samme her. RFSU derimot, bare søppel.Har aldri hatt problemer med eBay-testene. Bestiller fra UK.
Hmm... Testene jeg har er fra Kina
Rart med så ulike erfaringer på samme tester...
Det er jo ikke samme test om du bestiller fra Kina
EBay har selgere over hele verden.
Tenkte på CB og rfsu
Hva betyr kjemisk?CB digital og make sure/babyplan er de jeg synes er mest pålitelige.Strimlene holder i massevis - man må ikke ha stavene.
Hvis man er gravid og har godt med HCG i urinen duger nok de fleste testene. Lloyds Pharmacy slo ut knallpositivt da jeg var gravid, mens de er helt håpløse å bruke ved en kjemisk der HCG er veldig lav.
Noen med erfaring med testene fra normal?
Kjemisk graviditet - et egg som streifer forbi såpass at du får en positiv test, før det «skylles ut» med menstruasjonen igjen og testene blir negative. Mange oppdager ikke kjemiske graviditeter fordi de ikke tester tidlig. Tester man før IKM kan man oppleve slike.Hva betyr kjemisk?
Hva betyr kjemisk?