Hvilke symptomer har du?

7+0
- Ikke ømme bryster lengre. Sluttet å vokse. Kun stikking og kløe.
- Veldig trøtt på kveldene.
- Følsom, og bølger av irritasjon -På alt og ingenting.
- Må spise oftere. Uggen og kvalm en sjelden gang.
- Stikking og murring i korsrygg og nedre mage. Noen dager verre enn andre. Verst på kveld.

Nå plager ingen av symptomene meg veldig, men er engstelig for SA denne uka. Håper jeg kan puste lettet ut neste uke.
 
Idag har jeg vært i veldig god form. Men fikk sove til jeg våknet og tok en veldig rolig morgen med god frokost før vi dro avgårde. Ikke vært kvalm heldigvis! Men utrolig sliten og trøtt og vondt i hodet da vi kom hjem. Godt å hvile:p
 
Da føler jeg at dette blir et kvalmende svangerskap. Nå har jeg kasta opp hver dag i 3 dager. Men bare den ene gangen. Da jeg gikk med storesøster kasta jeg opp etter hvert måltid. Da veide jeg mindre etter fødselen enn jeg gjorde på første svangerskapskontroll.
 
Da føler jeg at dette blir et kvalmende svangerskap. Nå har jeg kasta opp hver dag i 3 dager. Men bare den ene gangen. Da jeg gikk med storesøster kasta jeg opp etter hvert måltid. Da veide jeg mindre etter fødselen enn jeg gjorde på første svangerskapskontroll.
Uff, så slitsomt! Med storebror kasta jeg opp hver morra, sist var jeg faktisk bare kvalm, kasta ikke opp...
 
Føler med dere som kaster så mye opp!! God klem❤️
Jeg er generelt i laber form, men har sålangt sluppet unna oppkastet. I første svangerskap kastet jeg opp et par ganger, men da i forbindelse med migreneanfall.
 
Jeg er 8+5 og har en rekke mindre behagelige symptomer
- er kvalm (det kommer og går men er kvalm daglig og jeg kan finne på å brekke meg helt ut av det blå)
- syyykt trøtt hele tiden
- vondt i nedre del av mage
- sover dårlig, våkner sikkert 3-4ggr minst hver natt
- store, ømme bryst
Men så lenge det betyr at det er liv inn i der så tenker jeg at det er helt greit det :)
Og det går jo over med de kjipe symptomene (forhåpentligvis:)) så bare å holde ut :)
 
Nå er jeg 6+1, og symptomene har endret seg litt. Jeg er fortsatt fryktelig trøtt og sliter skikkelig med å ikke sovne i fem-sekstiden på ettermiddagene. Brystene er kjempeømme! Ellers har kvalmen begynt å dukke opp mer og mer. Jeg er ofte sulten og må spise ofte.
Stadig blir jeg overrasket over at maten ikke smaker slik den pleier.
Humøret varierer en del også. Kjenner jeg blir fort irritert og sur, og det er ikke godt.
 
4+5 i dag og puppene gjør så vondt!! Har også begynt å få strålinger i korsryggen ned mot rompa.
 
Ekstrem utmattelse. Jeg er et erketypisk a menneske, pleier å sprette opp og klarer meg med lite søvn. Aldri kresen på mat og aldri dårlig. Nå sleper jeg meg ut av sengen, trenger som oftest å hvile litt ekstra og vil kun ha spesifikke matvarer. Kvalm om jeg prøver å spise noe annet.
Brystene er litt såre men har en ett åring jeg ammer som biter for gøy så usikker på om det er symptom :p
Er ca 7+3, husker ikke helt sex dagen XD
 
8+0
- Kvalme- bølger av kvalme innimellom. På det verste går jeg rundt med klump i halsen. Kvalm både før og etter å ha spist. Noen dager er jeg ikke kvalm.
- Redusert matlyst. Knasker grønnsaker, spiser lyst brød med smør og enkelt pålegg. Spist lite middag siste uka.
- Stikking og strekking, murring i livmorområde flere ganger om dagen.
- Følsom. Tårer i øynene av småting på tv.
 
Blodtrykksfall, kvalm omtrentlig døgnet rundt - veldig trøtt. Oppblåst mage. Puppene mine kjennes ut som de er fyllt med glassbiter og de er kjempestore. 7+4 nå.

Jeg glemte supersansen min, jeg lukter ALT.
 
Nå er jeg 9+2 og har fått pottetett nese innimellom. Kan være sånn i flere timer sånn at jeg føler det trykker i hele fjeset. Ekstremt trøtt og fort utmattet. Sover masse! Ellers ikke så mye mer som skjer. Litt kribling i puppene, og følelse av at de er tyngre igjen som før uke 6. Lett hodepine innimellom. Lite matlyst.
 
6+2 i dag. Veldig trøtt og sliten, vond korsrygg, strekk i livmor ved hoste bla., små støt i livmoren over ca.1/2 min (har hatt det de to siste dagene kanskje 2-3 ganger om dagen). Kjenner også stikk og murringer jevnlig. Treg mage :shifty:
 
9+3 Ikke like trøtt og sliten som i de tidligere ukene, men mulig mer kveldstrøtt. Fortsatt ømme bryster. Matlysten er bedre, endelig. Tett nese og hard mage er nye symptomer.

Edit: For ikke å glemme økt luktesans, visse ting lukter ikke godt!
 
Bekkenløsning og kjenner ikke sultfølelse så godt lenger men blir veldig dårlig form hvis det går for lenge mellom måltidene
 
8+3
Bølgende kvalm, og trøtt! Har barn fra før, så føler vel igrunn at jeg alltid har vært trøtt :happy3
 
Trøtt trøttere trøttest.
 
Back
Topp