4/5 dpo hadde jeg en veldig merkelig følelse helt nederst i magen, samt en del vondt. Såpass at jeg kommenterte det til ene kollegaen min.
9 dpo var jeg mektig irritabel, så mye at jeg la merke til det selv. Tenkte at pms var på vei
10 dpo hadde jeg egentlig ingen merkbare symptomer, men klarte ikke å holde meg fra å teste. Kunne skimte noe helt svakt. Fikk ingen følelser rundt det, kjemisk de to forrige pp og fryktet det igjen.
10 dpo (mandag) på kvelden ble jeg rammet av en sinnsykt kvalme. De neste dagene har jeg hatt mye kvalme til og fra gjennom dagen. Er også veldig trøtt, helt skutt etter jobb og sliter litt med å kjøre hjem fra jobb. På tirsdag (11 dpo) og i dag (13 dpo) har jeg måtte stoppe på vei hjem for å kjøpe noe å drikke for ikke å sovne..
I går, 12 dpo var hcg på 54, ny blodprøve i morgen. Greit å få tatt når man jobber på sykehus