Hvilke symptomer har du?

Sists

Blir kjent med forumet
Jeg synes det er litt artig å se hvor forskjell det er på folk, og hvor forskjellige svangerskap kan være. Derfor hadde der vært artig å ha en tråd hvor vi kan fortelle når vi fikk de forskjellige symptomene.

Selv er jeg 6+2 nå, å jeg har siden jeg fant ut at jeg var gravid (5+1) vært veldig trøtt.. Jeg har de siste dagene begynt å få antydning til ømme bryster :)

Hvordan er det med deres skavanker? :)
 
Mine symptomer er trøtt, sover dårlig om nettene. Våkner veldig mye. Ømme bryster litt verre om kvelden.

Oppblåst, stikninger I livmor, murringer.

Ikke kvalm enda, kan bli litt uggen.

5+2 i dag
 
Vondt i puppene, litt mer trøtt, treg i magen, fryser så ekstrem varm, murringer i magen, luft, mindre mat lyst [emoji4] 7+0 i dag.
 
Murring har jeg også hatt da! Men hadde det ille vært for uteblitt mens og graviditetstesten, så hadde jeg ikke ant att jeg var gravid.. :laughing002
 
Starta å få veldig ligament smerter. Nederst i magen, korsryggen og hoftea [emoji12] starta bli uggen på kvelden også. Da er jeg mest sliten. Er 7+2.
 
Kvalm, uggen i kroppen, trøtt/lite energi, Ømme bryst, Murringer i magen,føler meg varmere på kroppen (samboer har også lagt merke til det), tett i nesa.

Skal være ca. 5+2 i dag :)
 
6+0, ømme bryster, sulten, dårlig matlyst, tisser mye, murringer, overaktiv luktesans
 
I dag 6+1 kvalm.. Våkner på natta at jeg er kvalm, spiser litt kjeks. Hjelper lite. Klarer ikke gå på jobb, brekker meg og kastet opp en gang.

I går hjalp det å spise i dag hjelper ingenting..

Ømme bryster, litt ligamentsmerter. Hard i magen, klarer ikke gå skikkelig på do.

Ikke en bra dag:depressed:
 
Kvalme og ingen matlyst idag.
 
Tidligere i dag måtte jeg neeesten kaste opp.. Første dagen med skikkelig kvalme i dag. Litt lettet er jeg da siden jeg har hatt blødning.
 
Vonde bryster, småkvalm i perioder, gråter for ingen ting og mye murringer..men det gjør meg ingen ting da jeg har hatt blødning!
 
Litt murringer i dag. Foreløpig ingenting annet, og det er fint.
 
8+3 idag.
Fortsatt sykt trøtt konstant hele tiden.. Noe ømme pupper.
Våkner mye om natten og sover urolig..
Sulten hele tiden, men lite mat som frister. Tanken på mat gjør meg uggen.

Ellers går det ennå veldig bra! :happy8
 
Kopierer likesågreit teksten jeg skrev da jeg var 6+0.

I dag, 7+0: ømme bryster, sulten, dårlig matlyst, tisser mye, godt med murringer, overaktiv luktesans og EKSTREMT trøtt:sleep011
 
8+3 idag.
Fortsatt sykt trøtt konstant hele tiden.. Noe ømme pupper.
Våkner mye om natten og sover urolig..
Sulten hele tiden, men lite mat som frister. Tanken på mat gjør meg uggen.

Ellers går det ennå veldig bra! :happy8
Kjenner meg så godt igjen med det å være sulten, men å bli uggen av mat. Ganske slitsomt, ikke sant?
 
6+4
Kvalme, brekninger, murringer, ekstremt trøtt/sliten, helt rar i magen (får veldig lett til å gå på do på morgenen, men utover dagen sier det stopp.., tisser en del mer (ikke på natta enda), ømme bryster som kommer og går.
 
Kjenner meg så godt igjen med det å være sulten, men å bli uggen av mat. Ganske slitsomt, ikke sant?

Er som tortur.. Jeg er egt alltid mat glad og spiser mye. Så det å være så sulten , men synes all mat er ekkelt, er nok det verste med svangerskapet akk nå..
 
Vanskeligere å sovne, veldig ømme pupper, trøtt
 
Back
Topp