Hvilke symptomer har du?

En tråd i 'Våre leker' startet av Sists, 11 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sists Blir kjent med forumet

Jeg synes det er litt artig å se hvor forskjell det er på folk, og hvor forskjellige svangerskap kan være. Derfor hadde der vært artig å ha en tråd hvor vi kan fortelle når vi fikk de forskjellige symptomene.

Selv er jeg 6+2 nå, å jeg har siden jeg fant ut at jeg var gravid (5+1) vært veldig trøtt.. Jeg har de siste dagene begynt å få antydning til ømme bryster :)

Hvordan er det med deres skavanker? :)

2. Snuppa81 Elsker forumet Desemberlykke 2018

Mine symptomer er trøtt, sover dårlig om nettene. Våkner veldig mye. Ømme bryster litt verre om kvelden.

Oppblåst, stikninger I livmor, murringer.

Ikke kvalm enda, kan bli litt uggen.

5+2 i dag

• Liker Liker x 1
  3. Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016

Vondt i puppene, litt mer trøtt, treg i magen, fryser så ekstrem varm, murringer i magen, luft, mindre mat lyst [emoji4] 7+0 i dag.

• Liker Liker x 1
  4. Sists Blir kjent med forumet

Murring har jeg også hatt da! Men hadde det ille vært for uteblitt mens og graviditetstesten, så hadde jeg ikke ant att jeg var gravid.. :laughing002

5. Nutte87 Forumet er livet Desemberskatter 2016

Starta å få veldig ligament smerter. Nederst i magen, korsryggen og hoftea [emoji12] starta bli uggen på kvelden også. Da er jeg mest sliten. Er 7+2.

6. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Kvalm, uggen i kroppen, trøtt/lite energi, Ømme bryst, Murringer i magen,føler meg varmere på kroppen (samboer har også lagt merke til det), tett i nesa.

Skal være ca. 5+2 i dag :)

7. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018

6+0, ømme bryster, sulten, dårlig matlyst, tisser mye, murringer, overaktiv luktesans

8. Snuppa81 Elsker forumet Desemberlykke 2018

I dag 6+1 kvalm.. Våkner på natta at jeg er kvalm, spiser litt kjeks. Hjelper lite. Klarer ikke gå på jobb, brekker meg og kastet opp en gang.

I går hjalp det å spise i dag hjelper ingenting..

Ømme bryster, litt ligamentsmerter. Hard i magen, klarer ikke gå skikkelig på do.

Ikke en bra dag:depressed:

9. Stardust Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn FebbisBebbis2021 ❄️ Junibarna 2019

Kvalme og ingen matlyst idag.

10. Lix Gift med forumet Novemberskattene 2014 <3

Tidligere i dag måtte jeg neeesten kaste opp.. Første dagen med skikkelig kvalme i dag. Litt lettet er jeg da siden jeg har hatt blødning.

11. Dekita Glad i forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

Vonde bryster, småkvalm i perioder, gråter for ingen ting og mye murringer..men det gjør meg ingen ting da jeg har hatt blødning!

12. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018

Litt murringer i dag. Foreløpig ingenting annet, og det er fint.

13. Sists Blir kjent med forumet

8+3 idag.
    Fortsatt sykt trøtt konstant hele tiden.. Noe ømme pupper.
    Våkner mye om natten og sover urolig..
    Sulten hele tiden, men lite mat som frister. Tanken på mat gjør meg uggen.

Ellers går det ennå veldig bra! :happy8

14. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018

Kopierer likesågreit teksten jeg skrev da jeg var 6+0.

I dag, 7+0: ømme bryster, sulten, dårlig matlyst, tisser mye, godt med murringer, overaktiv luktesans og EKSTREMT trøtt:sleep011

15. Lillevenn17 Elsker forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018

Kjenner meg så godt igjen med det å være sulten, men å bli uggen av mat. Ganske slitsomt, ikke sant?

16. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

6+4
    Kvalme, brekninger, murringer, ekstremt trøtt/sliten, helt rar i magen (får veldig lett til å gå på do på morgenen, men utover dagen sier det stopp.., tisser en del mer (ikke på natta enda), ømme bryster som kommer og går.

17. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

sover dårligere på natten også. mer urolig :(

18. Sists Blir kjent med forumet

Er som tortur.. Jeg er egt alltid mat glad og spiser mye. Så det å være så sulten , men synes all mat er ekkelt, er nok det verste med svangerskapet akk nå..

19. Kms92 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Vanskeligere å sovne, veldig ømme pupper, trøtt

20. Ceczy2 Betatt av forumet

Ømme pupper, trøtt og sover dårlig.

Del denne siden