Hvilke symptomer har du?

En tråd i 'Våre leker' startet av Sists, 11 Apr 2018.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Kmasa Glad i forumet Desemberlykke 2018

Eneste symptomene jeg har igjen er ømme pupper, voksende mage, og litt trøttere! Trøttheten begynner å trekke seg litt tilbake heldigvis. Så kommer kvalmen i ny og ned, men ikke noe langvarig og retter seg som regel dersom jeg drikker litt vann og spiser noe lett [emoji4] sist gang slapp symptomene over natta i uke 9+0 og nå er jeg i 9+4 så satser på at plagene vinker farvel nå!

2. Sists Blir kjent med forumet

Jeg er 10+6 nå. Og har ikke noen andre symptomer enn litt vondt i bekkenet.. Føler meg over hodet ikke gravid lengre, så håper ikke det er MA ellernoe.. Begynte å blø litt her for noen dager siden. Skal på UL i morgen, å håper det er en liten spire der som er som den skal

3. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

litt murringer nå på morgenen og veldig trøtt, men får ikke sove :(

4. Kms92 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ømme bryster

5. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

kvalme og veldig ømme bryst igjen i dag.. Føles kjempe tunge :eek: 9+0

6. Klumpen2018 Elsker forumet Desemberlykke 2018 FebbisBebbis2021 ❄️

Kvalmen slo inn forrige uke, men så lenge jeg spiser et par tørre kjeks eller et halvt knekkebrød før jeg står opp går det bra! Ellers er brystene fortsatt veldig ømme og jeg blir ekstremt varm på beina om kvelden! 8+1 uker nå ☺️

7. Kms92 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Ømme bryster og kviser

8. bambi* Betatt av forumet Desemberlykke 2018

Er 10+5 i dag og har egentlig ingen symptomer annet enn fraværende mens.. Var veldig trøtt i begynnelsen men det har blitt litt bedre :)

9. Kms92 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Masse kviser og ømme bryster

10. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Sult og hyppig tissetrengt.

11. Kmasa Glad i forumet Desemberlykke 2018

Nå har jeg bare enkelte kviser og litt ømme bryst igjen

12. Kms92 Gift med forumet Desemberlykke 2018

Kviser og ømme bryster

13. Kmasa Glad i forumet Desemberlykke 2018

Litt kvalm igjen i dag ‍♀️

14. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

kviser,kvalme, oppkast, murringer

15. Terne Rugeklar!! *MIA* Maiblomstene 2016 Novemberlykke 2018

Kvalm trøtt hodepine babyspark

16. Krepsen89 Gift med forumet Himmelbarn Desemberlykke 2018 Assistert-jentene Februarlykke 2016 FebbisBebbis2021 ❄️

Trøtt, sliten, tidvis kvalm...

17. Mini Marihøna Flørter med forumet MayDay2021

Ømme bryst, kvalm og uggen, fryser og glovarm om enannen, sliten og trøtt, litt murringer, i tillegg blitt litt hardere i nedre del av magen og får ikke igjen arbeidsbuksa lengre.

18. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

kvalmen er tilbake igjen, hodepine i dag (tror det er pga. varmen) veldig harde bryst, men ikke vonde

19. Sists Blir kjent med forumet

13+0
    Blir uggen hvis jeg er sulten.. Er utrolig i bein og armer om natta, og sliter litt med musklene rundt bekkenet.. Så et til fyspterapaut :)

20. Petrinemor97 Gift med forumet Desemberlykke 2018

13+0 mye murringer og kjenner at det strekkes nederst i magen nå. Små uggen til tider. Har heldigvis gått noen dager uten oppkast :)

Del denne siden