Hvilke symptomer har du?

Eneste symptomene jeg har igjen er ømme pupper, voksende mage, og litt trøttere! Trøttheten begynner å trekke seg litt tilbake heldigvis. Så kommer kvalmen i ny og ned, men ikke noe langvarig og retter seg som regel dersom jeg drikker litt vann og spiser noe lett [emoji4] sist gang slapp symptomene over natta i uke 9+0 og nå er jeg i 9+4 så satser på at plagene vinker farvel nå!
 
Jeg er 10+6 nå. Og har ikke noen andre symptomer enn litt vondt i bekkenet.. Føler meg over hodet ikke gravid lengre, så håper ikke det er MA ellernoe.. Begynte å blø litt her for noen dager siden. Skal på UL i morgen, å håper det er en liten spire der som er som den skal
 
Kvalmen slo inn forrige uke, men så lenge jeg spiser et par tørre kjeks eller et halvt knekkebrød før jeg står opp går det bra! Ellers er brystene fortsatt veldig ømme og jeg blir ekstremt varm på beina om kvelden! 8+1 uker nå ☺️
 
Er 10+5 i dag og har egentlig ingen symptomer annet enn fraværende mens.. Var veldig trøtt i begynnelsen men det har blitt litt bedre :)
 
Masse kviser og ømme bryster
 
Sult og hyppig tissetrengt.
 
Trøtt, sliten, tidvis kvalm...
 
Ømme bryst, kvalm og uggen, fryser og glovarm om enannen, sliten og trøtt, litt murringer, i tillegg blitt litt hardere i nedre del av magen og får ikke igjen arbeidsbuksa lengre.
 
kvalmen er tilbake igjen, hodepine i dag (tror det er pga. varmen) veldig harde bryst, men ikke vonde
 
13+0
Blir uggen hvis jeg er sulten.. Er utrolig i bein og armer om natta, og sliter litt med musklene rundt bekkenet.. Så et til fyspterapaut :)
 
13+0 mye murringer og kjenner at det strekkes nederst i magen nå. Små uggen til tider. Har heldigvis gått noen dager uten oppkast :)
 
Back
Topp