Hvilke svangerskapstegn har dere i 4-6 uker fått til nå?

Ømme bryst, stikking nederst i magen, knurring i korsryggen, vært forkjølet siste uken (vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre) Synes ikke jeg har de værste symptomene :)

Ømme bryst, stikking nederst i magen, knurring i korsryggen, vært forkjølet siste uken (vet ikke om det har noe med graviditeten å gjøre) Synes ikke jeg har de værste symptomene :)

Jeg var tett i nesa hele forrige svangerskap, og jeg begynte faktisk å snorke etterhvert (slik at jeg vekket meg selv:p ) det letna rett etter fødsel:)

5+5 nå, symptomene som dominerer er kvalme, mensmurringer og trøtthet. Har hatt hyperemesis (ekstrem svangerskapskvalme)i mine to forrige svangerskap, så stålsetter meg for å bli mye verre fremover. Håper jeg slipper unna! :)

5+0 i dag og har ømme pupper, mensmurringer og stikninger, store fordøyelsesproblemer med tilhørende oppblåsthet, tisser ofte, enten uggen eller sulten - ingenting midt i mellom og fryser en del på kvelden og natta.
Likevel synes jeg det er så fantastisk å kjenne på alle de symptomene. Det betyr jo at jeg virkelig er gravid :D

Kvalme, stikking i mage, trøtt, rastløs og litt mer følsomme bryster.

5+2 ca Har veldig ømme pupper, tørr i munnen, høyere hvilepuls, lett irritabel, altfor god luktesans , nedsatt matlyst og kan bli litt uggen etter jeg har spist men det er vel det eneste jeg merker på kvalme.

Har vel sluppet billig unna en så lenge.

Veldig vonde pupper og veldig trøtt, litt kvalm om jeg ikke spiser med en gang :-/ Er 5+4 i dag :-)

7 uker i dag.
Føler meg ikke så veldig gravid enda, den enorme kvalmen jeg hadde sist svangerskap har heldigvis ikke kommet enda. Hittil har jeg:
Uteblitt mens
Halsbrann
Ligamentsmerter
Ømme bryst
Hormonsvingninger(!!)

Back
Topp