Hvilke svangerskapstegn har dere i 4-6 uker fått til nå?

5+2 i dag
Veldig sliten og trøtt
Kraftige ligamentsmerter som heldigvis begynner å bli litt mildere
Ømme bryster
Humørsvingninger
Er utrolig tørst hele tiden, noen andre som sliter med det?

Sliter med tørsten her å, og i dag har kvalmen meldt seg :-) Men tar det hele med et smil så lenge resultatet er så fint som det er :-) :-)

Jeg har termin 22, så dagen før deg hvis alt går bra :)
Jeg har opplevd symptomer som skiftende temperament, halsbrann og smerter nederst i magen (håper det er vanlig, at det ikke er SA).

Jeg hadde ømme pupper, var veldig oppblåst og en del stikkinger der nede. 6+0, så startet kvalmen, og den er der ennå. 7+1 idag

Jeg har termin 22, så dagen før deg hvis alt går bra :)
Jeg har opplevd symptomer som skiftende temperament, halsbrann og smerter nederst i magen (håper det er vanlig, at det ikke er SA).

Veldig vanlig og ha vondt nederst i magen, jeg har ihvertfall stikkninger og mens murringer om du skjønner hva jeg mener :-) så lenge det ikke er noe stor blødning tror jeg ikke du skal bekymre deg så mye :-)

Kvalmen har kicket skikkelig inn nå, humørsvingninger til tusen, stikker i puppene, tisser KONSTANT, tregere i magen og oppblåst med luft
5+1 :)
Tar godt imot alle symptomer og tenker det er bra tegn :) skulle ønske puppene var ømmere da! Haha

har bare vondt i puppene, litt oppblåst og merker litt stikkinger ( ikke så mye nå som for en uke siden.)
Heldigvis ikke kvalm, eller hvis jeg er utroolig sulten blir jeg jo det, men det blir jeg til vanlig og da :P

har bare vondt i puppene, litt oppblåst og merker litt stikkinger ( ikke så mye nå som for en uke siden.)
Heldigvis ikke kvalm, eller hvis jeg er utroolig sulten blir jeg jo det, men det blir jeg til vanlig og da :P

Merka først i sta når jeg satt på meg en nyvasket olabukse, at jeg er vist oppblåst jeg også :-P

6+5 i dag
Blir utrolig fort rørt/trist
Ømme bryst
Trenger mer hvile
Må spise litt oftere enn før (blir bråsulten og sa blir jeg kvalm om jeg ikke får spist fort)

Jeg er 4+6 uker på vei, og merket før IKM at puppene var veldig ømme..
De er fortsatt ømme, jeg er sulten hele tiden, vært litt kvalm de siste dagene, er tørst, hikker, nyser og hyppig vannlating.

Fra positiv test (da jeg først begynte å tenke over symptomer) til slutten av uke 5, så hadde jeg disse symptomene:
Trøtt!
Sulten hele tiden, 1 time etter et måltid så er jeg skrubbsulten..
Stikninger nederst i magen.
Ømme brystvorter.
Veldig, veldig lyst på Solo :)

Nå er jeg 7+1 og har disse:
Trøtt!
Sulten hele tiden.
Ømme bryster (ikke bare brystvortene lengre)
Skikkelig kvalm så og si hele tiden Har heldigvis ikke kastet opp enda :smiley-angelic001
Blir såpass kvalm mens jeg er halvveis i middagen at jeg må ta en pause i spisinga i 5-6 minutter til det gir seg.
Brystene har blitt litt større.
Til tider vondt i korsryggen.
Er også mer tørst enn vanlig :)

6+4
Symptomer:
Syyyykt trøtt, vil ligge/sove hele tiden. Slitsomt å være mamma til ei på 6år for tiden. Håper dette blir bedre.. Kan ikke huske å ha vært så trøtt forrige gang.
Kvalm - våkner ofte på natten av kvalme, og må opp på natten å spise. Kvalmen er værst på morgenen.
Ømme bryst
Hodepine - svak hodepine av å til.
Sulten! Til tross for kvalme, hjelper mat, og jeg vil spise hele dagen :p

7+2 da men veldig(!) kvalm, kjempe trøtt, tisser ofte, veldig emosjonell(har vært sånn siden uke 5 ca) halsbrann de siste dagene

Back
Topp