Hvilke svangerskapstegn har dere i 4-6 uker fått til nå?

hehe så gøy!:P hvordan føler du deg?
Vet du, det varierer veldig. Noen ganger føler jeg meg super kvalm og et kjempe trøtt, så spiser jeg litt, og da forsvinner det en liten stund :)
Tisser litt oftere, men kjenner ikke så mange andre symptomer. Litt stikkinger av og til. Noen ganger føler jeg meg ikke gravid, og blir litt bekymret over at noe er galt. At fosteret har sluttet å vokse, men får håpe på det beste og tenke at jeg er heldig som ikke har så kraftig kvalme nå. (Bank i bordet)
Føler at det er annerledes enn med storesøster. Hvertfall foreløpig.

Hvordan er formen din? :)

Vet du, det varierer veldig. Noen ganger føler jeg meg super kvalm og et kjempe trøtt, så spiser jeg litt, og da forsvinner det en liten stund :)
Tisser litt oftere, men kjenner ikke så mange andre symptomer. Litt stikkinger av og til. Noen ganger føler jeg meg ikke gravid, og blir litt bekymret over at noe er galt. At fosteret har sluttet å vokse, men får håpe på det beste og tenke at jeg er heldig som ikke har så kraftig kvalme nå. (Bank i bordet)
Føler at det er annerledes enn med storesøster. Hvertfall foreløpig.

Hvordan er formen din? :)
Kjempe kvalm og trøtt, akkurat hatt omgangssyken i hus også, så det hjalp nok ikke så veldig på Bare håper det gir seg. Nå visste j det kom til å bli sånn, da jeg alltid blir sånn når jeg blir gravid

Kjempe kvalm og trøtt, akkurat hatt omgangssyken i hus også, så det hjalp nok ikke så veldig på Bare håper det gir seg. Nå visste j det kom til å bli sånn, da jeg alltid blir sånn når jeg blir gravid

Huffda :( hørtes ikke godt ut!
Håper det gir seg da!

Hadde omgangssyke selv, rundt da jeg ble gravid.

Vanlig å ha stikking i magen? Gjør veldig vondt...... ;s men kun om natten, når jeg slapper av.

Er 6+0.

Vanlig å ha stikking i magen? Gjør veldig vondt...... ;s men kun om natten, når jeg slapper av.

Er 6+0.
Jeg har også endel stikkinger. Og murringer i dag. Ubehagelig

Jeg har i dag kommet til 4+0, og det jeg har kjent på de siste fire ukene er halsbetennelse, influensa, slimhoste, feber og spysyken! Hurra for ELENDIG immunforsvar:-(

Jeg har svangerskapsmigrene, kvalme, konstant sulten, trøtt til de grader og løper på do i ett sett :(
Er bare 3+4 da men er jo snart fullgåtte 4 uker :Heartred

Jeg har i dag kommet til 4+0, og det jeg har kjent på de siste fire ukene er halsbetennelse, influensa, slimhoste, feber og spysyken! Hurra for ELENDIG immunforsvar:-(

Samme her. Elendig immunforsvar... har blitt en vits på jobb om hvor mye borte jeg er :(

Samme her. Elendig immunforsvar... har blitt en vits på jobb om hvor mye borte jeg er :(
Har du d-vitamin mangel? Det har jeg og er visst en av grunnene til at jeg blir så mye syk :-/

Jeg er nå 3+6 og har veldige murringer. Hadde det ikke vært for testene hadde jeg vært sikker på at tr var rett rundt hjørnet :-)

5+0
Ømme og større bryster
Humørsvingninger / Emosjonell
Oppblåst mage
"Murring" og stikking nederst i magen og ut mot høyre lår
Tretthet
Tørst
Og nyser en del. Vet ikke om det er et symptom :happy090

6+5

Superduper trøtt
Veldig kvalm hele døgnet med oppkast i en uke.. bare uggen innimellom de siste dagene. Var slik sist også at jeg var vedlig kvalm en god uke så gikk det over.
Oppblåst
Ømme bryst
Gråter lett

Er ca. 4 uker og har disse symptomene som kommer og går :

Kvalmebølger
Dårlig matlyst
Tørstere enn vanlig
Nyser mye
Murringer, småstikk
Litt press over symfysen/skambenet(syns det er skummelt)
Ømme bryst
Hard og løs i magen om hverandre(sorry detaljer)
Mye luft og romling nedi der..

4+3
Vannvittig kveldstrøtt. (Har pussa tenna og er klar for senga)
Ømme bryster
Oppblåst
Ligamentsmerter.

4+1
Mensliknende smerter i magen, hatt det i ca 2 uker
litt kvalme som kommer og går
hadde halsbrann og ømt tannkjøtt, men det har gått bort
ømme bryster
luft i magen
sliten/trøtt
litt irritabel

Jeg syns egentlig min mage er litt større, men er fortsatt tidlig, så er vel oppblåst eller vann kanskje.

Første gang jeg er gravid, så spennende med alt som skjer <3

5+4, fant ut jeg var gravid for to dager siden. Vært treig med å ta test selv med alle symptomene: kastet opp, såre brystvorter, gått rundt kvalm hver dag i snart 1 mnd, humørsvingninger ikke kastet opp på halvannen uke nå, men kvalmen er det konstant.

Fant ut at jeg er gravid på mandag, etter å ha gått en uke med utrolig ømme bryster. Etter jeg tok testen kjente jeg plutselig flere symptomer, men vet ikke om det bare er fordi jeg nå vet at jeg er gravid :P
- Mistet matlyst / føler meg uvel døgnet rundt
- Halsbrann
- Murringer
- Litt trøtt hele tiden
- Oppblåst

Tar imot alle symptomer med åpne armer :) Blir livredd for at noe er galt hvis det går en stund uten at jeg kjenner noe

Litt kvalm nå og da gjennom døgnet, ikke for ille

Litt trøttere enn vanlig (utenom nå!)

Litt emosjonell

Back
Topp