hehe så gøy!Termin samme dag vi![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hehe så gøy!Termin samme dag vi![]()
Vet du, det varierer veldig. Noen ganger føler jeg meg super kvalm og et kjempe trøtt, så spiser jeg litt, og da forsvinner det en liten stundhehe så gøy!hvordan føler du deg?
Kjempe kvalm og trøtt, akkurat hatt omgangssyken i hus også, så det hjalp nok ikke så veldig på Bare håper det gir seg. Nå visste j det kom til å bli sånn, da jeg alltid blir sånn når jeg blir gravidVet du, det varierer veldig. Noen ganger føler jeg meg super kvalm og et kjempe trøtt, så spiser jeg litt, og da forsvinner det en liten stund
Tisser litt oftere, men kjenner ikke så mange andre symptomer. Litt stikkinger av og til. Noen ganger føler jeg meg ikke gravid, og blir litt bekymret over at noe er galt. At fosteret har sluttet å vokse, men får håpe på det beste og tenke at jeg er heldig som ikke har så kraftig kvalme nå. (Bank i bordet)
Føler at det er annerledes enn med storesøster. Hvertfall foreløpig.
Hvordan er formen din?![]()
Kjempe kvalm og trøtt, akkurat hatt omgangssyken i hus også, så det hjalp nok ikke så veldig på Bare håper det gir seg. Nå visste j det kom til å bli sånn, da jeg alltid blir sånn når jeg blir gravid
Jeg har også endel stikkinger. Og murringer i dag. UbehageligVanlig å ha stikking i magen? Gjør veldig vondt...... ;s men kun om natten, når jeg slapper av.
Er 6+0.

Jeg har også endel stikkinger. Og murringer i dag. Ubehagelig
Jeg har i dag kommet til 4+0, og det jeg har kjent på de siste fire ukene er halsbetennelse, influensa, slimhoste, feber og spysyken! Hurra for ELENDIG immunforsvar:-(
Har du d-vitamin mangel? Det har jeg og er visst en av grunnene til at jeg blir så mye syk :-/Samme her. Elendig immunforsvar... har blitt en vits på jobb om hvor mye borte jeg er![]()