Hvilke stelleveske har du?

Har ingenting å utsette på stelleveskene deres. God plass og mange rom. Husker ikke om vi tok vare på den fra sist gang, men mye mulig vi ender opp med en lik nå.
Så godt å høre :D Da blir det en emmaljunga stelleveske, samboeren syns de såg greie ut også :D Bare det ikke var med skinn :P

Husker ikke merke, men jeg husker min samboer synes den var for dyr ... 1000kr. Brukte den svært lite og ser egentlig ikke behovet for stelleveske, den sto jo bare stasjonert i vognen så det hadde vært nok med et nett/pose. En stelleveske erstatter ikke en håndveske for meg.

Husker ikke merke, men jeg husker min samboer synes den var for dyr ... 1000kr. Brukte den svært lite og ser egentlig ikke behovet for stelleveske, den sto jo bare stasjonert i vognen så det hadde vært nok med et nett/pose. En stelleveske erstatter ikke en håndveske for meg.
Det er nok veldig forskjellig. For oss har den vært gull verdt! Vi bruker den fremdeles til bhg med klær og matboks. Men vi har ikke bil, og det har nok mye å si...

Back
Topp