Hvilke stelleveske har du?

kommer til å kjøpe en aquamarine blå marc by marc jacobs stelle veske. litt dyrere type men den er så fin! & jeg kommer til å bruke den etter bleie stadiet er ferdig også siden den veksa er en type jeg kunne kjøpt ellers også :)

kommer til å kjøpe en aquamarine blå marc by marc jacobs stelle veske. litt dyrere type men den er så fin! & jeg kommer til å bruke den etter bleie stadiet er ferdig også siden den veksa er en type jeg kunne kjøpt ellers også :)
:love017

Jeg har hatt stellevesken til simo, for jeg tenkte at den passet best til simovognen. Får se hvilken vogn jeg skal ha denne gangen, men innbiller meg at den som hører til vognen passer best å kneppe fast på styret? Eller? Hva synes dere som har andre typer?

For min del trenger jeg ikke hverken stor stelleveske, eller en med masse rom. Det er veldig begrenset hva jeg drar med meg, stort sett bare det jeg trenger til et bleieskift.

Jeg har hatt stellevesken til simo, for jeg tenkte at den passet best til simovognen. Får se hvilken vogn jeg skal ha denne gangen, men innbiller meg at den som hører til vognen passer best å kneppe fast på styret? Eller? Hva synes dere som har andre typer?

For min del trenger jeg ikke hverken stor stelleveske, eller en med masse rom. Det er veldig begrenset hva jeg drar med meg, stort sett bare det jeg trenger til et bleieskift.
Du får kjøpt kroker til å henge på :) jeg syns det var veldig greit, har sånne på Emmaljungaen: http://www.kenguruloftet.no/product...ujube-vesker-og-tilbehor/ju-ju-be-beconnected men må kjøpe nye da samboeren knakk en del på den..

Okei. Har tittet litt og funnet ut at jeg liker Ryco Everyday Messenger stelleveske. Er det noen som har erfaring med den?

Flere rom og minst ett stort. Lomme utenpå også, glidelås, eget rom til mobil, rom til flaske, ikke for stor eller tung, ikke skinn eller for jålete ;)

Tusen takk for et godt svar :) Ser ut til at jeg ikke er SÅ på bærtur som jeg hadde trodd da i alle fall :)

Tusen takk for et godt svar :) Ser ut til at jeg ikke er SÅ på bærtur som jeg hadde trodd da i alle fall :)
Bare hyggelig :) jeg var veldig fornøyd med den vi har, men vet ikke hva slags det er. Trenger ny nå og vil ha en enda bedre ;)

Spanderte på meg en smallstuff stelleveske sist gang så bruker bare den nå også:-) ☆☆☆

Har en emmaljunga som hører til sportsdelen. Bagen er white leatherette så usikker på om den passer til det eller om jeg skal prøve meg på michael kors-vesken de månedene heller :p

Vi tenkte å kjøpe emmaljunga vogn, så har egentlig bare tenkt å kjøpe stellevesken som hører til. Dette blir vår første, så vi er helt uerfarne :/ Vet liksom ikke helt verken hva man trenger å ha oppi eller hva man må se etter for å finne en god stelleveske :p

Vi tenkte å kjøpe emmaljunga vogn, så har egentlig bare tenkt å kjøpe stellevesken som hører til. Dette blir vår første, så vi er helt uerfarne :/ Vet liksom ikke helt verken hva man trenger å ha oppi eller hva man må se etter for å finne en god stelleveske :p

Har ingenting å utsette på stelleveskene deres. God plass og mange rom. Husker ikke om vi tok vare på den fra sist gang, men mye mulig vi ender opp med en lik nå.

Back
Topp