Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
kommer til å kjøpe en aquamarine blå marc by marc jacobs stelle veske. litt dyrere type men den er så fin! & jeg kommer til å bruke den etter bleie stadiet er ferdig også siden den veksa er en type jeg kunne kjøpt ellers også
Du får kjøpt kroker til å henge på jeg syns det var veldig greit, har sånne på Emmaljungaen: http://www.kenguruloftet.no/product...ujube-vesker-og-tilbehor/ju-ju-be-beconnected men må kjøpe nye da samboeren knakk en del på den..Jeg har hatt stellevesken til simo, for jeg tenkte at den passet best til simovognen. Får se hvilken vogn jeg skal ha denne gangen, men innbiller meg at den som hører til vognen passer best å kneppe fast på styret? Eller? Hva synes dere som har andre typer?
For min del trenger jeg ikke hverken stor stelleveske, eller en med masse rom. Det er veldig begrenset hva jeg drar med meg, stort sett bare det jeg trenger til et bleieskift.
De så lure ut, men da ble det straks litt for avansert for meg. Regner med at det blir den som hører til vognen denne gangen også...Du får kjøpt kroker til å henge på jeg syns det var veldig greit, har sånne på Emmaljungaen: http://www.kenguruloftet.no/product...ujube-vesker-og-tilbehor/ju-ju-be-beconnected men må kjøpe nye da samboeren knakk en del på den..
Haha, har evt sånne andre med j-krok (i mangel på annet ord ). Gjør det som er lettestDe så lure ut, men da ble det straks litt for avansert for meg. Regner med at det blir den som hører til vognen denne gangen også...
Flere rom og minst ett stort. Lomme utenpå også, glidelås, eget rom til mobil, rom til flaske, ikke for stor eller tung, ikke skinn eller for jåleteHva ser dere på når dere vurderer forskjellige stellevesker ?
Flere rom og minst ett stort. Lomme utenpå også, glidelås, eget rom til mobil, rom til flaske, ikke for stor eller tung, ikke skinn eller for jålete
Bare hyggelig jeg var veldig fornøyd med den vi har, men vet ikke hva slags det er. Trenger ny nå og vil ha en enda bedreTusen takk for et godt svar Ser ut til at jeg ikke er SÅ på bærtur som jeg hadde trodd da i alle fall
Emmaljunga
Vi tenkte å kjøpe emmaljunga vogn, så har egentlig bare tenkt å kjøpe stellevesken som hører til. Dette blir vår første, så vi er helt uerfarne :/ Vet liksom ikke helt verken hva man trenger å ha oppi eller hva man må se etter for å finne en god stelleveske