Hvilke stelleveske har du?

TrollmorTilEn*SnartEnTil

Forelsket i forumet
Jeg har selv en eldre reflex baby stelleveske, det jeg liker godt ved den er glidelås til hovedrom, flaskelommer på sidene og at den har knapper på reima slik at den sitter godt på vognstyret.
Men den er litt liten, og det blir bare et stort rot i vesken.

Hva liker du med din?

Jeg orket ikke å bruke penger på stelleveske sist. Så brukte bare en jeg fikk gratis når jeg meldte meg inn i en bokklubb. Den er ikke så fin, men har funket greit til sitt bruk. Tenkte kanskje jeg skulle unne meg en litt mer ordentlig en denne gangen, siden det ikke er så mye annet utstyr vi trenger å bruke penger på. ;-) kanskje en som passer til simo - vogna i farge og fasong.

Var greit med to store rom og flere små i den jeg hadde da. Hadde et rom med rene klær og et rom til bleier og andre stellesaker.

Hadde en som jeg kjøpte sammen med vogna sist, em Emmaljunga stelleveske. Den er borte nå å må vel finne en ny. Jeg har en ganske stor Michael kors veske som jeg bruker til jobben nå, kanskje jeg bare bruker den :-) den er ca like stor som en stelleveske.

Jeg har også en svart veske fra storksak. Veldig fornøyd! Nå ønsker jeg meg en med litt farge også ;) har jo 30 årsdag til sommeren, kan ønske meg en ny da;)

Har den som følger med emmaljunga vognen. Absolutt fornøyd og kommer til å bruke den igjen nå :)

Har den fra Emmaljunga som hører til vognen vi brukte til forrige, har veldig lyst på ny. Liker den fra Smallstuff med stjerne på. Får se hva det blir til ;-)

Hva ser dere på når dere vurderer forskjellige stellevesker ?:D

Hva ser dere på når dere vurderer forskjellige stellevesker ?:D
Jeg ønsker meg en som har det jeg likte med den andre :p men hittil har jeg ikke funnet en :p

Jeg vet ikke helt - blir vår første. Men tenker å finne en mannen ikke synes er helt klein å måtte drasse med seg ;)

Blir vår første også, derfor jeg lurer. Selvfølgelig tenker jeg på at sambo også må like den og størrelsen må være passe, men hva mer er det viktig eller smart å se etter ?
Føler meg ganske grønn på dette :p

Har/hadde fra Emmaljunga, men er litt usikker på om den fortsatt lever eller om den ble kasta.. Har sikla litt på noen fra storksak :)

Har en emmaljunga etter storesøster, og den blir brukt igjen... veldig fornøyd med den og størrelsen, egentlig brukt den mye helt til for ett halvt år sia...storesøster e snart 2år 7mnd ;)

Jeg har to. Jeg kjøpte først en stor og fin en i ekte skinn da jeg fikk førstemann. Det var et (dyrt) bomkjøp. Den var nemlig for stor og tung til å være praktisk å ta med rundt. Så jeg kjøpte en til; en mindre og nettere, helt svart, som også mannen synes det er greit å ha med seg :happy:

Back
Topp