Hvilke "plager" har dere nå?

Vilblimammafor1gang

Betatt av forumet
Er plaget med sinnsyk hjertebank :o og veldig urolige bein, sitter plutselig helt ubevisst og rister skikkelig med beina, folka rundt meg blir skikkelig irretert men jeg klarer ikke stoppe

Forstoppelse og litt oppblåst på kvelden, ellers ingenting foreløpig men kommer vel? Er 6+3 i dag.

Er plaget med sinnsyk hjertebank :o og veldig urolige bein, sitter plutselig helt ubevisst og rister skikkelig med beina, folka rundt meg blir skikkelig irretert men jeg klarer ikke stoppe
Signerer dette! Har også fortsatt brennende føtter :p

Mye kvalme, ømme pupper, MMMYYYEE luft i magen så blir noen joggetur for dagen og kjenner bekkenet fra forrige svangerskap er på vei tilbake :/

Urolige bein! Nesten hver kveld, er til å bli gal av. Magnesiumtabeletter skal kjøpes i morgen. Ellers blir jeg kvalm innimellom og veeldig trøtt om kveldene.

Kvalme, bekkenet har begynt å krangle, ømme bryst og må tisse hele tiden.

Fryser lett, og litt oppblåst på kvelden.
Blir fort sulten igjen etter et måltid.

Absolutt ikke noe å klage over enda;)

Kvalmen min har gitt seg litt - nesten slik at jeg blir bekymret :p
Men ellers så fryster jeg lett, er mye oppblåst + forstoppet, og har av og til sensitive nipler :)

Hovne og urolige/varme ben på kvelden er absolutt det værste for meg. Tretthet, kvalme og ekstremt ømme pupper. 4+6 idag.

Jeg sover litt på dagen hver dag, og har veldig ømme pupper. Ellers går jeg ofte på toalettet, og har en del stikkinger nederst i magen. Jeg får også relativt kraftige "mensensmerter" en gang i blant, men de varer ikke så lenge av gangen :)
Jeg har også mindre matlyst, trodde det skulle være motsatt! :P
6+5 idag!

Brystbrann som bare fy her. Trodde det var alt for tidlig.. dette blir et langt svangerskap..

Jeg har ømme puppper, hyppigere vannlating og stikkinger/svake menssmerter i underlivet :) 4+4 i dag.

Kvalm av og på, dårlig matlyst, oversensitiv luktesans og utrolig trett! Satser på at det skjer noe magisk rundt 12 uker :)

Ømme pupper, fryser veldig lett, stikking nederst i magen og veeeeldig trøtt sitter likevel bare å smiler etterhvert som flere og flere plager melder seg! Vi var prøvere ett helt år (etter å ha mistet etter seks uker i fjor sommer) og derfor føles dette som et mirakel. Våkner hver morgen og håper jeg har den verste kvalmen noensinne, hahah noen andre som også gliser av plagene?

Er det fler som opplever boblende følelse i underlivet?litt vanskelig å forklare men en slags murring men det kjennes ut som det bobler...

Back
Topp