Hvilke leker lekte du som barn?

Slå på ringen og mye hoppetauleker og sanger til. Skulle jo finne kjæreste på ett visst navn på den måten husker jeg :p Var helt i starten på barneskolen. I slutten gikk det vel i datadyr og pog. Hadde ei hel bøtte med pog. :p Tror jeg ga de til lillesøstra mi etterhvert :p

Husket også:
Anka banka ekka mekka sjong bong filifong isa bisa top stopp for å finne den som skulle ta oss i tikken, gjemsel eller boksen av.
I nabolaget var vi også flinke på å lage nabosirkus med tønner og utkledning. Hele nabolaget kom for å se på oss. Alle barna var inkludert på en eller annen måte :)

Så kjekt med nabosirkus :D

Anka banka var ny for meg:P

Barbie, glansbilder og hoppet strikk:D
"Ta den ring og la den vandre", stiv heks og "alle mine duer":D

"fra den ene til den andre" ..Så husker jeg ikke mer...Tralla la "Hvem har fått den er det du eller jeg"

Barbie, "jentelego" og pog :D

Ellers husker jeg også at vi lekte mye en lek ute der vi tegnet opp hvert sitt land i grusen, og kastet pinner over til de andres land for så å stjele litt av landene deres :p Husker ikke hva denne leken heter... Vi sykla også rundt i nabolaget i racerfart og lekte at vi var sykkelpoliti fra Pacific Blue serien :D

Haha, så gøy med sykkelpoliti. Fulgte med på den serien jeg:P

Jeg husker jeg og noen venninner hadde ricky lake show:P haha

Dødball husker jeg vi hadde også,men regler og helt hvordan spillet var er glemt:P

Viktigste var vel å treffe ballen ;) hehe
Hadde vært gøy å prøve igjen

Barbie, "jentelego" og pog :D

Ellers husker jeg også at vi lekte mye en lek ute der vi tegnet opp hvert sitt land i grusen, og kastet pinner over til de andres land for så å stjele litt av landene deres :p Husker ikke hva denne leken heter... Vi sykla også rundt i nabolaget i racerfart og lekte at vi var sykkelpoliti fra Pacific Blue serien :D
vi kalte det kapp land

Hoppet mye strikk iallefall :)

Klinkekuler
Pog
Betty spaghetti
Bratz
Barbie
Hoppa tau
Sykla
Boksen går
Rødt lys
Rulleskøyter og sparkesykkel var et must haha, skateboard hadde jeg og..
Hadde så mye rart, husker jeg var mye ute å lekte med kontoer i skogen og plukka bær også haha :D

Klinkekuler
Pog
Betty spaghetti
Bratz
Barbie
Hoppa tau
Sykla
Boksen går
Rødt lys
Rulleskøyter og sparkesykkel var et must haha, skateboard hadde jeg og..
Hadde så mye rart, husker jeg var mye ute å lekte med kontoer i skogen og plukka bær også haha :D

Skulle stå kongler :p

Back
Topp